Consulting’n more jedynym przedstawicielem organizacji IPREX w Polsce

Informacja Prasowa - 12.10.2017
135

Consulting’n more jedynym przedstawicielem organizacji IPREX w Polsce

Agencja Consulting’n more została jedynym w Polsce członkiem IPREX – Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm Public Relations. Dzięki temu firma zyskała możliwość prowadzenia działań PR nie tylko na rynku polskim, lecz także globalnie. W ramach IPREX pracownicy agencji będą ponadto korzystać z wiedzy i doświadczeń specjalistów z branży PR z całego świata.

Międzynarodowa Organizacja Niezależnych Firm Public Relations IPREX została założona w 1983 roku w Stanach Zjednoczonych przez firmy PR, które poszukiwały możliwości obsługi swoich klientów poza rynkiem lokalnym. Dzisiaj IPREX jest jedną z największych międzynarodowych organizacji tego typu z ponad 120 biurami oraz 1800 pracownikami na całym świecie. Roczny dochód organizacji wynosi 250 milionów dolarów.

Przynależność do IPREX to dla Consulting’n more możliwość wsparcia klientów w działaniach komunikacyjnych na rynkach zagranicznych przy współpracy z innymi agencjami członkowskimi.

– Powiększenie portfolio o projekty międzynarodowe to jedno z założeń strategii rozwoju Consulting’n more na najbliższe lata, dlatego wstąpienie do IPREX to dla nas bardzo ważna inwestycja. Jednak aspekt new business to nie jedyny istotny wymiar korzyści z przynależności do tego typu organizacji. W jej ramach mamy również okazję poszerzyć nasze kompetencje oraz skorzystać z wiedzy i doświadczeń agencji PR działających na rynkach Europy Zachodniej czy Stanów Zjednoczonych – mówi Jakub Zajdel CEO w Consulting’n more.

– Z przyjemnością witamy Consulting’n more w jednej z najsilniejszych w IPREX grupie, jaką jest EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Styl pracy, jaki prezentuje agencja, czyli głębokie wnikanie w specyfikę projektu i przywiązywanie wagi do kontaktu z ludźmi, sprawia, że jestem przekonany, że będą oni idealnie pasować do naszej organizacji – mówi John Williams IPREX EMEA President.

W dniach 28-30 września w Berlinie odbyła się pierwsza konferencja IPREX z udziałem Consulting’n more. Konferencja miała formę warsztatów, podczas których omówione zostały

problemy takie jak sukcesja na rynku PR czy tworzenie subbrandów w ramach struktury agencji. Gospodarzem spotkania była berlińska agencja ORCA Affairs. Specjalizuje się ona w public affairs, stąd bardzo ważnym tematem spotkania była także przyszłość rynku PR w kontekście zmian politycznych w USA i Europie (konferencja odbyła się tydzień po ogłoszeniu wyników wyborów parlamentarnych w Niemczech). Consulting’n more jako nowy członek organizacji przygotowało także prezentację na temat polskiego rynku oraz kondycji branży PR. Z ramienia firmy w wydarzeniu wzięli udział Jakub Zajdel (CEO) oraz Katarzyna Małek (Business Development Manager).

Comments

comments

135
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...