Consulting’n more dla IDx-DR – screening retinopatii cukrzycowej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

Informacja Prasowa - 07.02.2020
208

Consulting’n more dla IDx-DR – screening retinopatii cukrzycowej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

Consulting’n more odpowiada za działania media relations związane z realizowanym w Polsce programem, pozwalającym na wczesną diagnostykę retinopatii cukrzycowej. Dzięki technologii IDx-DR, wykorzystującej algorytm sztucznej inteligencji, wykrycie zmian dna oka jest możliwe na długo przed pojawieniem się pierwszych objawów.

Consulting’n more realizuje projekt we współpracy z amerykańską agencją Hanser & Associates. Partnerstwo zostało nawiązane w ramach członkostwa w IPREX – międzynarodowej sieci niezależnych firm PR.

Współfinansowany ze środków unijnych „Program profilaktyki retinopatii cukrzycowej w województwie wielkopolskim” został oficjalnie zainaugurowany 1 października 2019 roku. Wykorzystywane do diagnozowania nieprawidłowości oprogramowanie IDx-DR analizuje zdjęcia dna oka za pomocą sztucznej inteligencji i w ciągu dwóch minut informuje o zmianach chorobowych lub ich braku. To największe tego typu przedsięwzięcie w Europie, w ramach którego bezpłatnie przebadanych zostanie 40 000 pacjentów z cukrzycą.

Comments

comments

208
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...