Concordia Polska Grupa Generali zdobyła Złotego Bankiera

Informacja Prasowa - 26.04.2021
297

Concordia Polska Grupa Generali zdobyła Złotego Bankiera

Concordia Polska Grupa Generali zdobyła Złotego Bankiera

Zastosowanie dronów do szacowania szkód rolnych przez Concordię Polska Grupa Generali zostało nagrodzone w konkursie „Złoty Bankier”, w kategorii „Innowacja Fin-Tech”.

Concordia Polska Grupa Generali wykorzystuje drony, wyposażone w lokalizatory GPS i kamery (dla wybranych ryzyk rejestrujące nawet obrazy w paśmie podczerwieni i ultrafioletu tzw. kamery multispektralne), do tworzenia szczegółowych map ubezpieczanych upraw. Jest to bardzo przydatne podczas likwidacji szkód, szczególnie na dużych polach. Odpowiednio przetworzone dane pozwalają szybko i precyzyjnie ocenić wielkość szkód, które są w miejscach niewidocznych lub trudno dostępnych, a także wielkości wylęgniętych areałów poszczególnych upraw. Zastosowanie dronów pozwala znacznie skrócić czas oględzin, co w efekcie umożliwia szybszą wypłatę odszkodowania.

W tym roku, w kategorii „Innowacja Fin-Tech” konkursu Złoty Bankier, eksperci wybrali trzy spośród aż 50 zgłoszeń, przesłanych zarówno przez instytucje finansowe, jak dostawców technologii.

Jak uzasadnia dr Michał Kisiel, analityk Bankier.pl, uczestniczący w procesie wyboru najlepszych zgłoszeń w tej kategorii, nagrodzone rozwiązania pokazują „drugą twarz technologii – są skupione na wąskim, dobrze zdefiniowanym problemie, sprawdzają się w praktyce i stoją za nimi mierzalne biznesowe przesłanki”.

Organizatorami rankingu Złoty Bankier są Bankier.pl i „Puls Biznesu”. Partnerzy merytoryczni to Kantar i Obserwatorium.biz. Laureaci konkursu zostali wskazani na podstawie badania prowadzonego przez profesjonalne ośrodki badawcze, dziennikarzy redakcji ekonomicznych, rynkowych ekspertów oraz głosowania internautów.

 

Comments

comments

297
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...