Compress ze stratą w pierwszym kwartale 2017
Agencja Compress podała wyniki finansowe w pierwszym kwartale tego roku. Spółka odnotowała 72 517 złotych straty netto. Na minusie jest również wskaźnik EBITDA – 64 749 złotych.
W pierwszym kwartale 2017 przychody ze sprzedaży spółki Compress wyniosły 370 331 złotych. To spadek o ponad 243 tysiące złotych, w porównaniu do analogicznego okresu z zeszłego roku. Spółka odnotowała za to istotny wzrost wskaźnika zysku brutto ze sprzedaży – w pierwszym kwartale tego roku wyniósł on 197 145 złotych, w porównaniu do zeszłorocznej straty na poziomie 2 630 złotych.
Compress odnotował także ujemny wskaźnik EBITDA – strata wyniosła 64 749 złotych; analogicznie, w tym samym okresie zeszłego roku zysk wyniósł 21 040 złotych.
W komunikacie podano, iż spółka pozyskała do współpracy w pierwszym kwartale Prudencial Polska – dla której zorganizowano event medialny. Podkreślono także, że firma intensyfikuje działania new bussiness, a na rozstrzygnięcie niektórych przetargów jeszcze czeka. Firma w najbliższym czasie skupi się na usługach z obszaru: doradztwa komunikacyjnego, analiz i raportów oraz szkoleń.