Communication Unlimited opracowało nową strategię pozycjonowania marki 
i brand design dla marki Profi

Informacja Prasowa - 19.08.2019
41

Communication Unlimited opracowało nową strategię pozycjonowania marki 
i brand design dla marki Profi

Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.

Do sprzedaży trafiły już pierwsze produkty marki Profi w nowych opakowaniach.

– To pierwsze znaki bardzo głębokich zmian, jakich dokonaliśmy wspólnie z zespołem Communication Unlimited w obszarze strategii marki –  zauważa Paweł Ornatek, dyrektor zarządzający Profi.

PROFI przedstawia się jako marka, która ma do zaoferowania nie tylko wygodne, ale przede wszystkim smaczne produkty spożywcze, które smakują jak domowe.

Opracowanie nowej strategii dla marki było poprzedzone szczegółowymi analizami kontekstu kulturowego oraz badaniami trendów na dynamicznie zmieniającym się rynku spożywczym. Nowa identyfikacja wizualna Profi została bardzo dobrze odebrana podczas badań konsumenckich i doskonale radzi sobie w miejscach sprzedaży.

Nowe opakowania wyróżniają się intensywnie zieloną kolorystyką.

To świadomy zabieg – z jednej strony nawiązuje do tradycji marki, a z drugiej pozwala na wyróżnienie się pośród jasnych, minimalistycznych opakowań konkurencji– zauważa Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Jako pierwsze w nowych opakowaniach trafiły do sprzedaży produkty chłodzone: zupy i dania główne. Już niebawem dołączą do nich dania ambientowe, pasztety oraz inne produkty z bogatego portfolio marki Profi.

Profi jest jednym z największych produkcji żywności w Polsce, firma posiada ponad 20 lat doświadczenia. Profi jest liderem rynku w segmencie pasztetów.

Zachęcamy do obejrzenia filmu komentującego wspólną pracę CU i Profi.

 

Comments

comments

41
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...