Communication Unlimited dla nowego produktu marki Moller’s

Informacja Prasowa - 09.10.2019
66

Communication Unlimited dla nowego produktu marki Moller’s

CU Communication Unlimited przygotowało komunikację nowego produktu marki Moller’s.

Nowym produktem Möller`s jest tran o smaku jabłkowym.

Konsumenci są świadomi korzyści zdrowotnych płynących z regularnego picia tranu, jednak dla części z nich smak może być barierą. Chcemy im pomóc ją przezwyciężyć, by mogli korzystać z najlepszego tranu na rynku i korzyści płynących z jego suplementacji czerpiąc z jego stosowania także przyjemność smakową – Möller’sa” – mówi Izabela Jagodzik, Marketing Manager Health Orkla Care.

 

Tworząc KV komunikacji nowego produktu, kontynuujemy lekką komunikację Möller’sa, ożywioną humorem i wyrazistym brandingiem. Hasło „Jabłko się wTRANżala” ujmuje w dowcipny sposób dwie wartości: nasz afekt  do jabłek oraz nowość, jaką jest ich smak w tranie oraz czynność „wtranżalać”, która kojarzy się z przyjemnością jedzenia i picia rzeczy smacznych – informuje Rafał Grzeszkowski, Art Director Communication Unlimited.

Komunikacja będzie eksponowana w miejscach zakupu Möller’sa oraz w prasie.

Comments

comments

66
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...