Cohn&Wolfe wprowadza na polski rynek Mr Jeff
Do grona klientów agencji doradztwa komunikacyjnego Cohn&Wolfe dołączył hiszpański start-up Mr Jeff, oferujący usługi pralnicze online z dowozem do domu.
Agencja odpowiada za opracowanie strategii oraz prowadzenie działań komunikacyjnych w obszarze biznesowym i technologicznym, których celem jest budowanie świadomości marki oraz rozwój sieci franczyzobiorców w Polsce.
Cohn&Wolfe została wybrana do współpracy w drodze rekomendacji. Działania dla klienta są realizowane przez zespół komunikacji technologicznej specjalizujący się w projektach B2B.
Mr Jeff stawia sobie za cel zrewolucjonizowanie rynku usług pralniczych w Polsce poprzez udostępnienie konsumentom możliwości prania oraz prasowania ubrań na żądanie z możliwością wykupienia miesięcznych subskrypcji. Mr Jeff został założony w 2015 roku, w Walencji przez trzech dwudziestopięciolatków – Eloio Gomeza, Adriána Lorenza i Rubéna Muñoza. Młodzi przedsiębiorcy działają obecnie na 30 rynkach na całym świecie – azjatyckich, południowoamerykańskich i afrykańskich. Polska będzie drugim, po Hiszpanii, europejskim rynkiem, na którym Mr Jeff będzie prowadzić działania. Firma stale rozwija swoją działalność – w ramach franczyzy o niskim poziomie inwestycji posiada obecnie na świecie ponad 1780 punktów obsługi zwanych „Mr Jeff Hubs”.