Cohn&Wolfe dla CVI Domu Maklerskiego
Cohn&Wolfe dla CVI Domu Maklerskiego
Niezależna firma inwestycyjna CVI Dom Maklerski wybrała agencję doradztwa komunikacyjnego Cohn&Wolfe do wzmocnienia wizerunku i rozpoznawalności marki CVI na rynku finansowym.
Cohn&Wolfe będzie realizował działania z obszaru komunikacji korporacyjnej
skupione w dużej mierze na edukowaniu rynku w obszarze obligacji korporacyjnych oraz pozycjonowaniu ekspertów CVI. Umowę podpisano na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia.
„Świat pozabankowego finansowania długiem mocno się zmienił na przestrzeni ostatnich lat. Dlatego uznaliśmy, że dobrym rozwiązaniem na wzmocnienie rozpoznawalności marki będzie edukowanie w tym obszarze. Chcemy pokazać, że finansowanie typu private debt to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych narzędzi finansowych” – powiedział Rafał Lis, Partner Zarządzający CVI Dom Maklerski.
„Rozpoczęta współpraca z CVI Domem Maklerskim to dla nas kolejne potwierdzenie istotności komunikacji w budowaniu silnych marek i rozwoju usług profesjonalnych” – powiedział Michał Olbrychowski, Head of Cohn&Wolfe.