Codemedia promuje świąteczne prezenty marki NEO
Dom mediowy Codemedia współtworzy nową kampanię produktów NEO TOOLS, Grupy Topex. Działania obejmują promocję zarówno na portalach internetowych jak i w tygodnikach opinii i prasie kobiecej. W ramach akcji przygotowane zostały spoty emitowane na kanale YouTube.
Grupa Topex jest polską firmą oferującą konsumentom duży wachlarz narzędzi i elektronarzędzi.
Celem akcji jest promocja produktów NEO jako idealnego prezentu świątecznego. W ramach niej została przygotowana kampania banerowa m.in. na takich portalach ogólnotematycznych jak: WP.pl, Onet.pl, Interia.pl oraz na serwisach aukcyjnych i porównywarkach cen. Całość wspierają również działania w tygodnikach opinii i prasie kobiecej. Kampania ma dotrzeć zarówno do obecnych jak i nowych klientów marki.
W kampanii podkreślamy, że w te święta warto postawić na prezent, który jest praktyczny – i nie będzie to znowu sweterek. Jest to kolejna akcja wspierająca sprzedaż produktów marki NEO, przy której mamy przyjemność pracować – mówi Anna Lipińska, Account Director, Codemedia.
Kampania potrwa do świąt Bożego Narodzenia. Za kreację odpowiada IQFM
Comments
