Codemedia promuje markę Mustela

Jerzy Ciszewski - 02.01.2019
51

Codemedia promuje markę Mustela

Codemedia promuje markę Mustela

Z początkiem nowego roku startuje pierwsza kampania telewizyjna marki Mustela. Akcja oparta będzie na 10-sekundowych spotach telewizyjnych oraz bilbordach sponsorskich. Za jej zaplanowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.

Mustela to marka francuskiego laboratorium farmaceutycznego i dermokosmetycznego – Laboratoires Expanscience. Firma posiada ponad 60-letnią tradycję na rynku produktów dedykowanych niemowlętom oraz ich rodzicom. Polski oddział oferuje swoim klientom ponad 50 innowacyjnych, bezpiecznych i bliskich naturze pozycji, które chronią skórę dzieci oraz młodych mam.

Mustela od początku swojego istnienia dba o to, aby oferowane przez nią produkty były najwyższej jakości. Naturalność i bezpieczeństwo receptur kosmetycznych to nasz priorytet. Laboratoires Expanscience stale opracowuje i wykorzystuje innowacje naukowe w dermatologii, by zaspokajać potrzeby nie tylko dzieci, ale także ich rodziców – mówi Magdalena Rzewuska, Marketing & Medical Manager LABORATOIRES EXPANSCIENCE Polska.

Reklamowany produkt to „Delikatny żel do mycia”. Zawiera on unikatowy Avocado Perseose – chroniony patentem składnik aktywny. Wzmacnia on barierę skórną, nawilża oraz chroni bogactwo komórkowe skóry.

Promocja w telewizji ma zapewnić dotarcie do grupy mam dzieci do 3 roku życia, a także kobiet, które planują powiększenie rodziny. W kampanii podkreślane jest to, jak ważne jest prawidłowe nawilżanie i ochrona skóry niemowląt za pomocą naturalnych i bezpiecznych dla nich produktów.

Cieszymy się, że marka Mustela obdarzyła nas zaufaniem i powierzyła swoją pierwszą kampanię telewizyjną naszemu zespołowi. Analiza grupy celowej oraz rynku pozwoliły nam na odpowiedni dobór medium do potrzeb naszego Klienta – w tym przypadku telewizji. Kampania spotowa została zaprojektowana tak, aby precyzyjnie dotrzeć do młodych matek. Billboardy sponsorskie pojawią się głównie przy bardzo popularnym wśród tej grupy Dzień Dobry TVN – mówi Bartosz Zientek, Group Account Director Codemedia.

Za produkcję materiałów wideo odpowiedzialna jest agencja marketingowa Kiwi Marketing.

Codemedia jest innowacyjnym domem mediowym koncentrującym się przede wszystkim na mediach elektronicznych – telewizji, radiu, internecie, mediach mobilnych, ale także innych, tradycyjnych kanałach komunikacji. Codemedia posiada wieloletnie doświadczenie w kompleksowym planowaniu kampanii telewizyjnych i onlineowych, czego efektem jest wypracowanie modeli i narzędzi maksymalizujących synergię tych kanałów.

Swoją pozycję rynkową dom mediowy buduje dzięki unikatowemu połączeniu kompetencji z zakresu mediów, outsourcingu sprzedaży i marketingu, silnego skorelowania zakupu i strategicznego planowania mediów z celami sprzedażowymi klientów.  Klienci cenią efektywność oraz wysoką jakość prowadzonych działań. Codemedia współpracuje z klientami z różnych branż i skutecznie wspiera ich sprzedaż, a w dotychczasowym portfolio domu mediowego znalazły się takie firmy jak: 3M, Angelini

Comments

comments

51
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...