Codemedia promuje markę ISLA w telewizji

Informacja Prasowa - 08.11.2017
180

Codemedia promuje markę ISLA w telewizji

Wystartowała nowa kampania reklamowa firmy farmaceutycznej Salveo, przedstawiciela wytwórcy pastylek na gardło Isla. W zaplanowanych spotach reklamowych promowana jest szeroka gama farmaceutyków producenta, w tym nowości. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.

Firma Salveo jest obecna na polskim rynku od 2012 roku. Jej celem jest dostarczanie pacjentom godnych zaufania produktów farmaceutycznych, które wspierają społeczeństwo w utrzymaniu zdrowia i powrocie do niego po chorobie.

Bardzo nam miło, że kolejna firma postanowiła nam zaufać. Zarekomendowaliśmy klientowi promocję telewizyjną opierającą się na spotach oraz kampaniach sponsoringowych ze względu na duży potencjał tego medium. Dzięki zaplanowanym działaniom możemy precyzyjnie dotrzeć do grupy docelowej kampanii – mówi Bartosz Zientek, Group Account Director w Codemedia.

Głównym celem akcji jest zwiększenie świadomości marki wśród społeczeństwa i dotarcie do pacjentów z informacją o nowych produktach w portfolio firmy. Idea kreatywna opiera się na prezentowaniu całej gamy produktów marki Isla – w tym także nowości: pastylek na ból gardła Isla Medic Hydro+ oraz produktu zaprojektowanego specjalnie z myślą o dolegliwościach gardła u dzieci – Isla junior.

Zdecydowaliśmy się na współpracę z Codemedia ze względu na kompleksowość przedstawionej oferty oraz doskonałe zrozumienie naszych produktów. Zaproponowane działania wpasowują się w całościową strategię rozwoju marki Isla na polskim rynku – mówi Beata Czyrko, National Brand Manager firmy Salveo.

Codemedia jest innowacyjnym domem mediowym koncentrującym się przede wszystkim na elektronicznych mediach – telewizji, internecie, mediach mobilnych, a także innych kanałach tradycyjnych. Codemedia posiada wieloletnie doświadczenie w kompleksowym planowaniu kampanii telewizyjnych i onlineowych, czego efektem jest wypracowanie modeli i narzędzi maksymalizujących synergię tych kanałów.

 

Comments

comments

180
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...