Codemedia promuje Fundusz Hipoteczny DOM S.A. w telewizji
Trwa nowa kampania firmy Fundusz Hipoteczny DOM S.A. działającej w obszarze hipoteki odwróconej. W zaplanowanych spotach reklamowych promowana jest oferta dla osób60+, które są właścicielami nieruchomości mieszkalnych i potrzebują dodatkowych źródeł utrzymania. Działania prowadzone są w telewizji na wybranych kanałach tematycznych (TVN 24, TVP Info, Superstacja), a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Fundusz Hipoteczny DOM jest największą i najdłużej funkcjonującą na polskim rynku instytucją powołaną do wypłacania dożywotniej renty hipotecznej seniorom w wieku 60+.
Jednym z warunków udanej akcji jest odpowiednie dobranie mediów. Dlatego zdecydowaliśmy się wykorzystać telewizję, ponieważ jest ona popularna wśród grupy docelowej kampanii oraz posiada duży potencjał reklamowy – mówi Maciej Rzeżuchowski, Group Account Director w Codemedia.
Głównym celem działań jest szerokie poinformowanie i zachęcenie do skorzystania z usługi, która pozwala seniorowi podnieść standard swojego życia i czerpać korzyści ze zgromadzonego majątku w postaci mieszkań czy domów.
Dom mediowy Codemedia w pełni zrozumiał nasze potrzeby. Na początku współpracy przeprowadził pogłębioną analizę grupy docelowej, dzięki czemu zaproponował rozwiązania, które doskonale wpasowały się w naszą strategię – mówi Piotr Jakubowski, Marketing Manager w Funduszu Hipotecznym DOM S.A.