Coca-Cola x Local Heroes. Wyjątkowa kolekcja ubrań inspirowana kultowym napojem

Informacja Prasowa - 28.02.2020
55

Coca-Cola x Local Heroes. Wyjątkowa kolekcja ubrań inspirowana kultowym napojem

Kultowy napój Coca-Cola stał się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań, stworzonej przez Local Heroes. Jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce zaprojektowała limitowaną linię ubrań, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła marki Coca-Cola #ExpressYourTaste, jako analogii do wyrażania siebie poprzez swój styl.

Coca-Cola zaprosiła do współpracy Local Heroes – jedną z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce. W efekcie współpracy powstała limitowana kolekcja ubrań i akcesoriów, czerpiąca inspirację z anglojęzycznego hasła kultowego giganta – Express Your Taste.Głównymi elementami kampanii, wokół których prowadzone są działania marketingowe to komunikacja loterii konsumenckiej i nagród w postaci elementów z najnowszej kolekcji Coca-Cola x Local Heroes.

Coca-Cola selektywnie podeszła do wyboru partnerów i postawiła na marki, które mają duże znaczenie w branży i jednocześnie odzwierciedlają ducha kampanii! Celem tego projektu jest zachęcenie młodego pokolenia do wyrażania siebie, swojego stylu i smaku. Wybrani partnerzy – Local Heroes i Sizeer, idealnie wpisują się w tę ideę poprzez swoje projekty oraz wartości, które reprezentują.

Wszystkie elementy kolekcji będą dostępne wyłącznie jako nagrody w loterii konsumenckiej, która zostanie uruchomiona 2 marca! Zainteresowanych udziałem w loterii – Coca-Cola zaprasza do sieci salonów Sizeer, gdzie będzie można zobaczyć ubrania i akcesoria zaprojektowane przez Local Heroes dla marki Coca-Cola. Sizeer jest to przestrzeń, która przyciąga osoby stawiające na indywidualizm i specjalizuje się w dystrybucji sneakersów, ubrań i akcesoriów najlepszych marek streetwearowych na świecie. Klienci, kochający możliwość wyrażania siebie, mogą robić zakupy zarówno w salonach stacjonarnych Sizeer, jak i rozbudowanym sklepie online. Zgłoszenia do loterii będą się odbywać przez Messengera Coca-Cola. Be cautious!

W skład kolekcji Coca-Cola x Local Heroes wchodzi siedem elementów: dwa t-shirty, dwie bluzy, kurtka bomberka, skarpetki oraz nerka. Pojawiające się na ubraniach wzory, w tym duże, intensywnie zabarwione płomienie, nawiązują do wizji marek, których celem jest zachęcanie do przełamywania barier i eksponowania indywidualnego poczucia estetyki. Local Heroes opracowując projekty, inspirowało się różnymi wariantami logotypu marki. Cała kolekcja nawiązuje do ponadczasowego stylu vintage, rodem z lat 90.

Premiera kolekcji odbyła się 27 lutego 2020 roku na parkingu przy ul. Woronicza. Lokalizacja imprezy, atrakcje oraz atmosfera, tworzona dzięki muzyce i scenografii, sprawiły, że event w stu procentach oddał charakter kolekcji i podkreślił ważne dla Local Heroes i Coca-Coli przesłanie: #ExpressYourTaste. Na wydarzeniu nie zabrakło twarzy kampanii:Karoliny Pisarek, Nikodema Rozbickiego i Smolastego – indywidualistów z różnych obszarów kultury. Influencerów łączą światy ważne dla marki: mody, filmu oraz muzyki. Każdy z nich przyciąga zainteresowanie setek tysięcy osób. Na potrzeby kampanii z influencerami zrealizowano sesję zdjęciową.

To duży krok w sposobie komunikowania się Coca-Cola z młodymi odbiorcami – jako marki nowoczesnej i wyznaczającej trendy.

Zaangażowane podmioty w kampanię Coca-Cola x Fashion

Za przygotowanie koncepcji kampanii i kreacji do TV oraz social mediów odpowiadał zespół McCANN i dom produkcyjny Lucky Luciano. Agencja LiquidThread zajęła się przygotowaniem bota promocyjnego, kampanii display oraz obsługą kanałów social media. Agencja Fortis odpowiadała za przygotowanie materiałów BTL oraz obsługę promocji konsumenckiej. Dom mediowy MediaCom odpowiadał za strategię mediową oraz kontrakty z influencerami. Produkcję eventu marka powierzyła agencji Brave, a działania obejmujące PR, w tym kontakt z mediami i influencerami oraz zaproszenie gości na event – agencji Big Picture.

***

Kredyty do zdjęć i video:

Reżyser: Maciej Bieliński

Operator: Mateusz Dziekoński

Fotograf: Łukasz Pęcak

Makeup: Kasia Biały, Wilson

Fryzury: Adam Szaro, Michał Bielecki

Scenografia: Ładne Rzeczy / Ewelina Rosłaniec / Katarzyna Pielużek

Produkcja: Beniamin Onaszkiewicz, Lucky Luciano Pictures

Comments

comments

55
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...