Coca-Cola wprowadza nowy produkt. Chce podbijać serca konsumentów spragnionych wrażeń

Redakcja PR - 04.06.2018
218

Coca-Cola wprowadza nowy produkt. Chce podbijać serca konsumentów spragnionych wrażeń

 Coca-Cola wprowadza zupełnie nowy produkt. Nie chodzi tutaj bynajmniej o kolejny gazowany napój, ale o mleko roślinne. Kolos branży spożywczej zdecydował się poszukiwać nowych nisz na rynku. Dosłownie parę dni temu zdecydował się na wprowadzenie na japoński rynek napoju z dodatkiem alkoholu. Wiemy, że niebawem pojawi się nowy napój.

Jak wynika z informacji, napój ma być produkowany w Czechach, a sprzedaż ma dotyczyć głównie rynku rosyjskiego. Na celowniku znalazły się kawiarnie, sieci detaliczne i centra biznesowe w Sankt Petersburgu i Moskwie. Firma zapowiada, że jeżeli produkt zyska zainteresowanie konsumentów, oferta zostanie rozszerzona o inne państwa.
Skąd wziął się pomysł, żeby Coca-Cola poszerzyła swoją ofertę o tak specyficzne produkty? Otóż wynikiem tych działań jest przejęcie przez koncern, argentyńskiej marki Adez, która działa na rynku od ponad 30 lat. Firma promuje produkty dla miłośników zdrowego stylu życia.
Wprowadzenie nowego produktu w Rosji będzie dla Coca-Coli nie lada wyzwaniem, biorąc pod uwagę fakt, że podobny produkt sprzedaje Danone. Jednak mimo wszystko to bardzo dobry czas dla wejścia na rynek, tym bardziej że coraz więcej konsumentów zainteresowanych jest mlekiem roślinnym. W roku 2017 konsumenci kupili dwa razy więcej tych produktów niż w roku poprzednim.

Comments

comments

218
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...