Coca-Cola HBC z nową kampanią wizerunkową w obszarze employer brandingu

Informacja Prasowa - 08.08.2019
175

Coca-Cola HBC z nową kampanią wizerunkową w obszarze employer brandingu

Coca-Cola HBC wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem REDefine Your Limits. Akcja skierowana jest do kandydatów na przedstawicieli handlowych – podkreśla rolę specjalisty ds. rozwoju rynku i zachęca do podjęcia pracy w zespole sprzedaży Coca-Cola HBC. Sportowa analogia w kampanii #REDefineYourLimits nawiązuje do wartości, którymi kieruje się firma – dążeniu do doskonałości, czerpaniu radości z ciągłego rozwoju, czy pokonywaniu ograniczeń, aby sięgać po więcej każdego dnia. To właśnie ciągłe „redefiniowanie” własnych aspiracji, determinacja i konsekwencja w działaniu pozwalają osiągać sukcesy – zarówno w sporcie, jak i w biznesie.

Koncept kreatywny kampanii odwołuje się do profilu idealnego kandydata do zespołu sprzedaży. Jak wynika z badań marki pracodawcy, przeprowadzonych przez agencję employerbrandingową MJCC, profil ten w dużym stopniu odpowiada predyspozycjom pasjonatów sportu. To co ich łączy, to chęć podejmowania nowych wyzwań, konsekwencja w działaniu i determinacja w realizacji nowych celów. Dla tego typu osób sukces to radość, satysfakcja i jednocześnie impuls do wyznaczania sobie nowych celów. Takich pracowników Coca-Cola HBC poszukuje do zespołu sprzedaży.

– Dla takich właśnie osób – ambitnych, z dużym potencjałem i chęcią awansu, które stale poszukują nowych wyzwań – Coca-Cola HBC jako pracodawca jest źródłem motywacji i możliwości ciągłego rozwoju. Tworzymy programy rozwojowe, które skupiają się nie tylko na doskonaleniu umiejętności sprzedażowych, ale też na rozwoju całego spektrum kompetencji przedstawiciela handlowego. Dzięki temu mamy wiele przykładów karier, które rozpoczynają się od stanowiska młodszego specjalisty ds. rozwoju rynku, a prowadzą do ról liderskich, trenerskich lub menedżerskich – komentuje Liza Shybanova, dyrektor ds. HR na Polskę i Kraje Bałtyckie w Coca-Cola HBC .

Kampania będzie widoczna w kanałach cyfrowych, m.in. na Facebooku i w reklamach Google, a także na urządzeniach mobilnych. W sierpniu, w wybranych miastach w Polsce, pojawią się billboardy, a do końca września kampania będzie promowana podczas wybranych imprez sportowych. Za strategię, koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja MJCC.

 

Comments

comments

175
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...