Coca-Cola gotowa na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Fifa 2018

Informacja Prasowa - 03.04.2018
213

Coca-Cola gotowa na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Fifa 2018

Coca-Cola, oficjalny partner Mistrzostw Świata FIFA 2018, rusza z kampanią „Gotowi na emocje”. Z okazji tegorocznych Mistrzostw, marka przygotowała spot reklamowy we współpracy z globalną agencją McCANN i jej polskim oddziałem. Koncept kreatywny zbudowany jest na odprawie w fabryce, sprawdzającej gotowość marki Coca-Cola do współdzielenia emocji podczas zbliżającego się święta kibiców. Kampania na Mistrzostwa Świata FIFA 2018 to największa inicjatywa marki Coca-Cola zaplanowana na bieżący rok. Otrzyma szerokie wsparcie m.in. w TV, OOH, mediach społecznościowych, radio, kinach, punktach sprzedaży oraz kanale digital.

Coca-Cola wspiera sport i emocje

Od dziesięcioleci Coca-Cola globalnie oraz lokalnie wspomaga inicjatywny sportowe, zwłaszcza piłkarskie. Wszystko za sprawą zależności tych wartości, które łączą futbol i wynikają z DNA Coca-Cola: pasji, radości oraz bycia razem jako unikalnego doświadczenia wspólnoty. Dlatego marka jest wszędzie tam, gdzie towarzyszą nam emocje kibicowania. Już w 1930 roku Coca-Cola zaangażowała się w Mundial w Urugwaju, zaś od 1978 jest Oficjalnym Sponsorem Mistrzostw Świata FIFA. Coca-Cola wspiera futbol w ponad 200 krajach, a do fanów tego sportu dociera na całej kuli ziemskiej z misją kibicowania zawodnikom w sportowych zmaganiach ulubionych drużyn. Warto przypomnieć, że od 1 sierpnia br. Coca-Cola zostanie Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet, reprezentacji młodzieżowych, a także portalu Łączy Nas Piłka.

Coca-Cola gotowa na pierwszy gwizdek!

Najnowszy spot marki przygotowany na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej FIFA 2018 oddaje nastroje typowe dla kibicowania, od radości z sukcesów, aż po gorzki smak porażki. Podobnie podczas poprzednich wielkich imprez piłkarskich, będziemy z konsumentami na stadionach i w domach, dzieląc z nimi wszystkie emocje. Na zbliżające się „piłkarskie miesiące” przygotowaliśmy dla kibiców wiele atrakcji i niespodzianek, m.in. możliwość zdobycia biletów na mecze Mistrzostw Świata FIFA – powiedział Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych, dom mediowy MediaCom odpowiada za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Kreacje materiałów BTL na rynek polski stworzyła Agencja Fortis.

Comments

comments

213
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...