Co wrocławska agencja ma wspólnego z NASA? Zobacz efekty rebrandingu

Informacja Prasowa - 02.02.2021
201

Co wrocławska agencja ma wspólnego z NASA? Zobacz efekty rebrandingu

Co wrocławska agencja ma wspólnego z NASA? Zobacz efekty rebrandingu

Po prawie 10 latach obecności na rynku agencja Rocket Media zdecydowała się na odświeżenie wizerunku i przeszła proces rebrandingu. Wraz z początkiem roku odsłania swoją metamorfozę. Za stworzenie nowej identyfikacji wizualnej odpowiada studio brandingowe Necon. Czy zmieniło się coś jeszcze oprócz warstwy graficznej?

Agencja Rocket Media prowadzi projekty dla klientów z branż mocno konkurencyjnych i specjalistycznych. Specjalizuje się w  marketingu efektywnościowym: oferuje działania SEO, kampanie płatne (Google Ads, Facebook Ads i LinkedIn Ads) i wsparcie bardzo mocnego działu Strategy&Content Marketing. Od 2012 r. firma przechodziła liczne zmiany – zmieniały się osoby zarządzające, poszerzały się kompetencje, a w 2018 roku Rocket Media stał się właścicielem agencji performance marketingowej Digital Hill. Naturalnym więc etapem rozwoju po kilku latach intensywnej działalności był rebranding.

Internet cały czas ewoluuje, zmieniają się mody i możliwości technologiczne. Serwisy, które powstawały na początku 2000 czy 2010 roku są już po prostu nieaktualne. Nasz proces rebrandingu nazywamy bardziej ewolucją niż rewolucją. To po prostu kolejny etap w rozwoju firmy, który wymagał realizacji – mówi Grzegorz Bosak, CEO Rocket Media.

Generator usług – nowa funkcjonalność i pomoc dla firm

 Zmiana identyfikacji wiązała się również z postawieniem nowej witryny internetowej.  Niewątpliwie najjaśniejszym punktem serwisu www.rocketmedia.pl jest teraz pomocne narzędzie – generator usług. Użytkownik odwiedzający stronę określa branżę, w której działa i cel biznesowy, jaki chciałby osiągnąć dzięki działaniom e-marketingowym. W rezultacie otrzymuje podpowiedź, jakie narzędzia sprawdzą się w jego przypadku najlepiej.

Bardzo zależało nam przy tworzeniu nowej strony internetowej, aby dać użytkownikowi już na samym początku wizyty wartość dodaną – pierwszą wskazówkę i wiedzę. Po tylu latach realizacji różnorodnych projektów wiemy już co się sprawdza, a co nie. Na bazie tych doświadczeń powstał generator usług, który nazywamy między sobą silnikiem naszej rakiety. – mówi Kamila Węcka, Marketing Specialist w Rocket Media.

Co łączy Rocket Media i NASA?

 Do tej pory identyfikację wizualną Rocket Media charakteryzowała pomarańczowa, rysunkowa  rakieta. Koncept popularny wśród firm, których nazwa jakkolwiek nawiązuje do kosmosu. Wizualnie chcieliśmy odejść od oklepanych schematów rakiety, którą ma praktycznie każda firma z Rocket w nazwie. – zaznacza Bosak.

Nieplanowana była zmiana nazwy firmy, więc zaproponowanie kreatywnego kierunku odbiegającego od standardowych elementów, przy zachowaniu kosmicznego charakteru było dla Necona wyzwaniem. Poza nazwą i wynikającymi z niej kosmicznymi elementami, można powiedzieć, że wszystko budowaliśmy od nowa. Głównym źródłem inspiracji są archiwalne fotografie NASA i ilustracje w stylu retro futurystycznym, które idealnie wpasowały się w nazwę Rocket Media i w oryginalny sposób nawiązywały do naszego kierunku kreatywnego. – opowiada Błażej Polkowski, Creative Director w studiu Necon.

https://www.youtube.com/watch?v=N2qJVFbP20s

Z logo zniknęła rysunkowa rakieta, a pojawił się znak, który doskonale odzwierciedla to, czym Rocket Media zajmuje się na co dzień – przypomina kursor symbolizujący działania online, ma dynamiczny kształt symbolizujący poprawę wyników klienta i odwagę w działaniu, dodatkowo tworzy literę R jak Rocket Media. Nawiązanie do historii NASA w całej identyfikacji wizualnej okazało się strzałem w dziesiątkę. Zrozumieliśmy, że zdecydowanie bliżej nam do historii NASA i rozwoju technologicznego, który jest charakterystyczny dla przemysłu kosmicznego – opowiada Bosak.

To co wyróżnia nową odsłonę Rocket Media to odważna kolorystyka, ciekawa typografia i te przepiękne fotografie kosmiczne. – dodaje Polkowski.

Comments

comments

201
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...