Co Polacy kupowali w Internecie – podsumowanie roku według AliExpress

Informacja Prasowa - 16.12.2019
295

Co Polacy kupowali w Internecie – podsumowanie roku według AliExpress

Miesiąc temu koncepcja „Dnia Singla” zaczęła podbijać serca konsumentów, a coroczne szaleństwo zakupów rozpoczęte w Chinach stało się największym międzynarodowym festiwalem tego typu na świecie. Pod koniec roku, gdy większość z nas albo czeka na nadejście przesyłek zamówionych 11.11, albo już cieszy się z nowych produktów, AliExpress podsumowuje, co Polacy najczęściej wybierali na największej światowej platformie zakupowej.

Polacy kochają zakupy online

Polacy kochają robić zakupy i, jak się okazuje, przodują w rankingu krajów Europy Środkowo-Wschodniej w handlu elektronicznym. Jak podaje raport Gemiusa „E-commerce w Polsce, Gemius dla e-Commerce Polska”[1], odsetek Polaków kupujących online rośnie z roku na rok coraz bardziej dynamicznie. W 2019 jest to już 62% internautów, czyli o 6 punktów procentowych więcej niż rok temu. Trzy najczęściej wymieniane zalety e-zakupów to – według konsumentów znad Wisły – możliwość kupowania bez ograniczeń, brak konieczności jechania do sklepu oraz nieograniczony czas kupowania.

Ogromna różnorodność produktów dostępnych obecnie na platformach e-commerce obejmuje prawie wszystko, od sprzętów elektronicznych takich, jak telefony komórkowe, przez ubrania, artykuły sportowe, a nawet artykuły spożywcze. Podczas Festiwalu Zakupów można je kupić online w bardzo atrakcyjnych cenach, czasem nawet obniżonych o połowę.

AliExpress podbija serca konsumentów znad Wisły

AliExpress to druga platforma e-commerce, z której najchętniej korzystają Polacy. Wśród najczęściej kupowanych produktów są takie kategorie, jak elektronika użytkowa, motoryzacja, sprzęt gospodarstwa domowego, moda damska, uroda, pielęgnacja osobista oraz biżuteria. Hitem sprzedażowym były: bransoletka Xiaomi do monitorowania danych o zdrowiu, Smart Watch, inteligentny odkurzacz, elektryczna szczoteczka do oczyszczania twarzy, elektryczna hulajnoga, soniczna szczoteczka do zębów oraz masażer.

Zakupy na AliExpress są nie tylko wygodne, ale i bardzo proste, niezależnie od miejsca, w którym jesteśmy oraz języka, jakim się posługujemy. Przy pomocy DAMO Academy, AliExpress zapewnia tłumaczenie informacji na platformie w czasie rzeczywistym na 18 języków, w tym polskim.

 

Odbierz zakupy z AliExpress w punktach InPost

Zakupy zrobione online powinny jak najszybciej znaleźć się w rękach zamawiającego. Cainiao Network, które jest logistycznym ramieniem Alibaba Group, obsługuje globalną sieć obejmującą setki magazynów i partnerów logistycznych. W celu skrócenia oczekiwania na przesyłki oraz zapewnienia komfortu zamawiającym AliExpress nawiązał współpracę z firmą InPost. Lista paczkomatów InPost jest dostępna dla kupujących na platformie AliExpress, dzięki czemu użytkownik może wybrać adres najbliższego paczkomatu.Przesyłki z Chin trafiają do skrzynek znacznie szybciej niż tradycyjną pocztą, a dostawa do Paczkomatów jest bezpłatna przy zakupie powyżej 5 dolarów. Dzięki opcji „śledzenia przesyłki” użytkownik może sprawdzać drogę, jaką przebywa jego paczka, co sprawia, że zakup jest bezpieczny i nie trzeba obawiać się, że przesyłka się zgubi.

AliExpress wraz z firmą InPost kontynuują kampanię promującą nowy sposób zdobywania najlepszych ofert. Kampania zachęca konsumentów do skanowania logo AliExpress w trybie offline w celu realizacji kuponów na zamówienia do odbioru w Paczkomacie, a dzięki kuponom możliwe będą zniżki na wybrane produkty.

[1]https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/raport-e-commerce.html

Comments

comments

295
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...