Co ma wspólnego Feniks i piwo Grimbergen – nowa kampania reklamowa marki

Informacja Prasowa - 15.07.2019
258

Co ma wspólnego Feniks i piwo Grimbergen - nowa kampania reklamowa marki

Mityczny Feniks to symbol wiecznie odradzającego się życia. Powstający z popiołów ptak stał się także symbolem opactwa w Grimbergen
w Belgii, w którym 900 lat temu powstało piwo Grimbergen. Legenda Feniksa i historia opactwa przeplatają się w najnowszym spocie marki, który od dziś emitowany jest w serwisach VOD oraz w Internecie,
w ramach kampanii banerowej.

Spot prezentuje historię opactwa, które mimo wyzwań i przeciwności losu przetrwało do dziś. Ojcowie Norbertanie z Grimbergen od 900 lat strzegą receptury, dzięki której powstaje wyjątkowe, aromatyczne piwo doceniane przez koneserów na całym świecie.

 

Opactwo jak Feniks

Opactwo Grimbergen powstało w 1128 r. Już po 14 latach spłonęło niemal doszczętnie w ogromnym pożarze. Ogień strawił je jeszcze dwukrotnie –  w roku 1566, gdy w Belgii trwały wojny religijne oraz w czasach rewolucji francuskiej, gdy w 1798 r. wojska Napoleona zrabowały i spaliły opactwo. Jednak za każdym razem było odbudowywane i powstawało jak legendarny Feniks z popiołów. Nic więc dziwnego, że mnisi przyjęli Feniksa jako swój symbol, a w herb wpisali maksymę „Ardet nec consumitur”, czyli „Spalone, ale nie zniszczone”.

Średniowieczna receptura

Bracia Norbertanie zaczęli warzyć piwo jako poczęstunek dla pielgrzymów oraz
dla własnych potrzeb, gdyż w tamtych czasach było ono zdrowsze niż woda.
Od średniowiecza strzegą i doskonalą recepturę swojego wyjątkowego trunku.

Wyjątkowe piwa z Grimbergen

Piwa z Opactwa Grimbergen zaspokoją podniebienia konsumentów o różnych gustach.Grimbergen Blonde to piwo o barwie złota oraz delikatnym smaku i aromacie dojrzałych owoców, goździków, lukrecji, miodu i skórki pomarańczy. Grimbergen Double-Ambreé charakteryzuje się delikatną słodyczą i niską goryczką. Ma ciemno-bursztynową barwę, korzenno-karmelowy aromat z nutą suszonej śliwki. Natomiast Grimbergen Blanche to jasne piwo pszeniczne o słomkowo-złotej barwie i aromacie cytrusów, goździków i kolendry. Walory piw Grimbergen zostały docenione m.in. nagrodą World Beer Award w 2018 r. – Grimbergen Blond zdobyło zloty medal, zaś Grimbergen Blanche i Double-Ambreé otrzymały srebro. Srebrny medal przyznano również Grimbergen Blanche w konkursie Brussels Beer Challenge w2018 r.

 

Filmowa historia opactwa

Spot idealnie oddaje klimat średniowiecza i Opactwa Grimbergen. Stworzyła
go agencja Uncle Grey, reżyserem jest Rune Milton z Thirsty Films.  Za przygotowanie kampanii na rynku polskim odpowiadają agencje: Work and Fun oraz Spacecamp, z kolei planowanie i zakup kampanii powierzono domowi mediowemu Initiative Media. Od 15 lipca spot można obejrzeć w serwisach VOD oraz na kanale YouTube marki Grimbergen: https://youtu.be/aW2WYUURhYE

Comments

comments

258
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...