Co łączy Samsung, Google Cloud, Facebook i…FAME MMA?

Informacja Prasowa - 24.11.2022
50

Odpowiedź może wydawać się zaskakująca, ale tylko pozornie

Odpowiedź może wydawać się zaskakująca, ale tylko pozornie. Odbywa się Rethink Digital Summit. Jest to wydarzenie, w trakcie którego wybitni eksperci w zakresie nowych technologii dyskutują o trendach rynkowych i najciekawszych zastosowaniach technologicznych w biznesie. Jednym z zaproszonych gości był Krzysztof Rozpara, CEO FAME MMA

Organizatorem konferencji jest Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna. Jeden z paneli dyskusyjnych dotyczył transformacji z web2 do web3 z perspektywy użytkowników, produktów i całej branży. Właśnie w tej dyskusji udział wziął Krzysztof Rozpara, który rozpoczął od krótkiej charakterystyki własnej działalności biznesowej.

FAME MMA to największa w Europie federacja freak-fight. Wyjątkowy charakter naszego projektu polega na dynamicznie rosnącej popularności i niezwykłym zaangażowaniu fanów. W tym roku sprzedaliśmy łącznie ponad 2 miliony PPV. Nawet przy bardzo ostrożnych założeniach daje to ponad 10 milionową widownię. – rozpoczął Rozpara.

Jak okazało się w trakcie dyskusji, istnieją bardzo racjonalne powody zainteresowania technologią blockchain przez lidera branży online entertaining.

– Federacji zależy na nieustannym wzmacnianiu społeczności FAME oraz jeszcze lepszej integracji z fanami. Jest to główny powód, dla którego inwestujemy w rozwiązania blockchain. Idziemy z duchem czasu i stale się rozwijamy. Jest to technologia przyszłości. Swoje fanowskie tokeny wyemitowała federacja UFC czy takie sportowe potęgi jak PSG, Juventus, FC Barcelona. To naturalny trend budowania społeczności wokół największych marek sportowych. Mamy komfort budowania, udało się zabezpieczyć środki przez ICO + jako organizacja jesteśmy dochodowych biznesem, który nie boi się wydawać na R&D – powiedział Krzysztof Rozpara, CEO FAME MMA.

Trzeba przyznać, że część TECH od zawsze, była istotna dla FAME. Zaawansowane technologicznie oprawy wspierane modelowaniem 3d  czy rozwijanie możliwości doświadczania rozrywki za pomocą PPV (prace nad 4k i dodatkowymi kamerami), to tylko pierwsze z brzegu przykłady. Naturalną drogą jak i obowiązkiem lidera jest również wyznaczanie nowych kierunków dla branży oraz edukacja. FAME inwestując w część technologiczną w naturalny sposób wypełnia ten obowiązek, a sam blockchain i jego możliwości to wspaniała płaszczyzna do spełnienia tej misji.

Comments

comments

50
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...