Co czeka na klientów Factory Annopol zimą?

Informacja Prasowa - 01.12.2016
92

Factory Annopol zaprasza do zimowej strefy chilloutu

Factory Annopol przygotowało Chillout Zone, nowy projekt promujący markę podczas 4. edycji inicjatywy Zimowy Narodowy. To pierwsza tego typu niestandardowa akcja zorganizowana przez centrum outletowe w Polsce, której klienci mogą skorzystać z atrakcji zapewnionych przez centrum poza jego obszarem. 

Nowa inicjatywa Factory Annopol powstała w ramach kampanii Factory Kocha Miasto, w której centrum outletowe podejmuje inicjatywy odpowiadające na potrzeby klientów lubiących spędzać czas w popularnych miejscach przestrzeni miejskiej.

W ramach akcji na warszawskim Stadionie Narodowym powstała Factory Chillout Zone, specjalnie zaaranżowana przestrzeń dla gości 4. edycji Zimowego Narodowego Od początku listopada aż do 5. marca dla odwiedzających stadion, centrum outletowe zapewnia przytulne miejsce, gdzie wraz z przyjaciółmi można odpocząć w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni na wygodnych kanapach przy dźwiękach nastrojowej muzyki.

Factory Annopol za pomocą takich niestandardowych akcji chce docierać do swoich klientów, aby przypomnieć im o ofercie centrum poza jego obszarem. Ważne jest dla nas, aby pozytywnie zaskakiwać mieszkańców Warszawy naszymi pomysłami. Chcemy tworzyć inicjatywy, które będą służyć im podczas czasu spędzanego w przestrzeni miasta. Chillout Zone to unikalny koncept, stworzony specjalnie dla amatorów łyżwiarstwa podczas 4. Edycji Zimowy Narodowy.– mówi Agnieszka Wrońska, manager projektu z ramienia centrum outletowego Factory Annopol.

Chillout Zone to również miejsce, które przypomni odwiedzającym o promocjach z okazji świątecznych zakupów. W outlecie znajdziemy duży asortyment od sprzętu domowego, wyposażenia kuchni, kosmetyków, ubrań i akcesoriów modowych taniej od -30% do -70%.

Akcja promowana jest poprzez działania PR oraz komunikację w Social Media. Za działania z mediami odpowiedzialna jest agencja Garden of Words, komunikacje w social media realizuje agencja Eskadra. Projekt strefy Chillout Zone na potrzeby Factory Annopol stworzyła TESTA communications. 

Comments

comments

92
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...