CNN Worldwide jednoczy globalną działalność komercyjną pod kierownictwem Raniego Raada

Informacja Prasowa - 11.05.2020
184

CNN Worldwide jednoczy globalną działalność komercyjną pod kierownictwem Raniego Raada

CNN Worldwide jednoczy globalną działalność komercyjną pod kierownictwem Raniego Raada

Rani Raad awansował na globalne stanowisko prezesa CNN Commercial i będzie odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych oraz poprawienie jakości współpracy komercyjnej z partnerami na całym świecie.

CNN centralizując zarządzanie i strategię działalności komercyjnej wdraża bardziej zintegrowane, sprawne oraz globalne podejście do oceny potrzeb rynku, opracowywanych rozwiązań i współpracy z partnerami.

Aby w pełni osiągnąć założone cele oraz kontynuować komercyjne sukcesy marki w ciągu najbliższej dekady, Rani Raad będzie ściśle współpracować z działem Sales and International w WarnerMedia w zakresie działalności reklamowej i dystrybucyjnej, a także prowadzić międzynarodowy biznes poprzez CNN International Commercial. Raad będzie czuwał również nad optymalizacją bezpośrednich przychodów CNN Worldwide i maksymalizował komercyjny potencjał rozwoju nowych produktów.

Od tej chwili Raad bezpośrednio podlega Jeffowi Zuckerowi, który obejmuje stanowiska Chairman, WarnerMedia News and Sports oraz President w CNN Worldwide.

To jest idealny czas na to, aby platformy CNN Worldwide generowały dla nas bardziej strategiczne przychody. Jestem pewien, że poprzez zaangażowanie Raniego i odpowiednie dostosowanie jego zespołu do reszty organizacji CNN, możemy pracować jeszcze efektywniej. Ta zmiana z pewnością stworzy też nowe możliwości współpracy z naszymi klientami na całym świecie – powiedział Jeff Zucker.

Rani Raad pracuje dla CNN od 22 lat, a swoją karierę w firmie rozpoczął w Nowym Jorku. W trakcie tego czasu obejmował szereg wysokich, międzynarodowych stanowisk w CNN i WarnerMedia. W 2013 roku, w ramach uruchomienia CNN International Commercial (CNNIC) połączył wszystkie obszary współpracy komercyjnej CNN poza Stanami Zjednoczonymi, obejmujące reklamę, patronaty, sprzedaż i licencjonowanie treści, reklamę zewnętrzną, marketing, a także dział ds. widowni i danych. Od tego czasu Raad jako prezes CNNIC rozwinął działalność stacji, wprowadzając międzyplatformowe rozwiązania oraz opartą na danych strategię, dające większe możliwości cyfrowe – tak, aby dostosować usługi do szerokiego zakresu potrzeb odbiorców w ponad 200 krajach na całym świecie.

Nigdy dotąd nie widziałem, żeby stacja CNN była tak znacząca i wpływowa – zarówno w USA, jak i na arenie międzynarodowej. Okres zmian strukturalnych na rynku mediów, zwiększone zapotrzebowanie na sprawdzone wiadomości, a także wpływ COVID-19 na gospodarkę zasadniczo zmieniają sposób, w jaki powinniśmy współpracować z naszymi partnerami. Mając na uwadze wysoką jakość naszej marki, zaawansowane rozwiązania, a także ogólnoświatowy zasięg stacji, ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej wydaje się umożliwienie naszym partnerom – gdziekolwiek się oni znajdują – większego i szybszego dostępu do pełnego zestawu usług CNN – powiedział Rani Raad.

Comments

comments

184
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...