CluePR z nowym klientem – Aasa Polska

Informacja Prasowa - 04.04.2017
36

CluePR dla Aasa Polska

Agencja CluePR wygrała przetarg na współpracę z Aasa Polska –firmą finansowo-technologiczną o skandynawskich korzeniach, działająca na sześciu rynkach, a w Polsce obecną od 2012 roku.

Aasa specjalizuje się w pożyczkach ratalnych dla konsumentów oraz małego i średniego biznesu, udzielanych w oparciu o unikalny i wieloetapowy proces oceny kredytowej. Firma jest członkiem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych, skupiającej kilkadziesiąt kluczowych przedsiębiorstw z rynku finansowego w Polsce.

W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za biuro prasowe oraz działania komunikacyjne skupiające się wokół CSR i Employer Brandingu. Z ramienia agencji projekt koordynują Olga Biernacka i Elżbieta Kutzner z działu FinTech, a z ramienia firmy Łukasz Korziński, Customer Experience & Communication Manager i Magdalena Pawlak, Marketing Project Manager

Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia.

Comments

comments

36
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...