Clue PR w IAB Polska

Redakcja PR - 21.09.2018
58

Agencja Clue PR została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Agencja Clue PR, co roku znajdująca się wśród najdynamiczniej rosnących polskich agencji, ma w portfolio klientów globalnych i lokalnych, z głównie z obszaru nowych technologii, elektroniki i płatności. Od lat działa jako hub dla globalnych klientów w regionie i doradza w zakresie wchodzenia na nowe rynki klientom takim jak PayPal, Zalando czy Ingenico.

Partnerzy zarządzający agencji, Alicja Wysocka-Świtała i Karol Świtała uważają dołączenie agencji do IAB Polska za naturalny krok w rozwoju agencji. – Tworząc agencję od początku myśleliśmy o komunikacji jak o holistycznym procesie, pozwalającym łączyć kompetencje opowiadania historii, relacji z mediami i influencerami, jak i sprawnych działań digitalowych. Od dawna wychodzimy poza bezpieczną strefę komfortu, jaką tworzył klasycznie rozumiany PR – mówi Alicja Wysocka- Świtała. – Współpracujemy z klientami technologicznymi, wyznaczającymi trendy w aplikacjach i zintegrowanej komunikacji marketingowej i dlatego rozwijamy kompetencje contentowe i digitalowe, tworząc m.in. nowe standardy raportowania działań czy wykorzystania Big Data – podsumowuje Karol Świtała.

Agencja dołącza do grona członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, zrzeszającego 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń. Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu. IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club.

Comments

comments

58
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...