Clue PR i LEGO nagrodzone IPRA Golden World Awards 2022

Informacja Prasowa - 29.07.2022
105

Agencja Clue PR po raz kolejny triumfuje w jednym z największych międzynarodowych konkursów branżowych, IPRA Golden World Awards

Clue PR i LEGO nagrodzone IPRA Golden World Awards 2022

Agencja Clue PR po raz kolejny triumfuje w jednym z największych międzynarodowych konkursów branżowych, IPRA Golden World Awards. W tym roku agencję wyróżniono dwiema nagrodami głównymi w kategoriach: Media relations za autorskie badanie „Bariery do kariery” oraz Publications za kampanię wizerunkową „Dziewczynki mogą wszystko” dla marki LEGO.

Badanie „Bariery do kariery”, przeprowadzone na zlecenie agencji Clue PR, otrzymało nagrodę IPRA Golden World Awards 2022 w kategorii Media relations, w której wyróżniane są kampanie PR, które uzyskały imponujący zasięg medialny.

Ogólnopolskie badanie autorstwa dr Marty Biercy (SWPS) i Alicji Wysockiej-Świtały, partnerki zarządzającej Clue PR, dotyczyło przeszkód na drodze do rozwoju zawodowego kobiet. Przeprowadzone je w styczniu br. za pośrednictwem panelu Ariadna na wyselekcjonowanej grupie ponad 450 kobiet na kierowniczych stanowiskach.

Kampania wizerunkowa marki LEGO „Dziewczynki mogą wszystko”, za której oprawą PR-ową odpowiadała ta sama agencja, zdobyła nagrodę IPRA Golden World Awards w kategorii Publications. Ta przyznawana jest za działania ukierunkowane na najbardziej kreatywne publikacje PR w formie drukowanej lub elektronicznej.

Ogólnopolska kampania marki LEGO, przygotowana i zrealizowana przez agencje Oglivy, Initiative Junior, ThinkEco i Clue PR, rozpoczęła się w marcu br. i skierowana była do dziewczynek oraz ich rodziców. Jej głównym przesłaniem stała się kreatywna zabawa i rozwój wolny od ograniczeń związanych ze stereotypami płciowymi. Jednym z kluczowych elementów akcji, który został wyróżniony w konkursie IPRA Golden Wrold Awards, było „przejęcie mediów” przez dziewczynki, jakie odbyło się 8 marca. Tego dnia w wybranych mediach w Polsce, m.in. na blogu technologicznym Spider’s Web, popularnym serwisie Pudelek oraz portalu motoryzacyjnym Auto Świat, a także w Gazecie Wyborczej, pojawiły się artykuły tworzone przez wspomniane oraz ich rodziców. Po stronie agencji projekt prowadził Senior PR & Creative Consultant, Jakub Świerbiołek.

Pełne wyniki konkursu znajdują się pod poniższym linkiem.

IPRA Golden World Awards to nagrody przyznawane Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations za osiągnięcia w dziedzinie public relations na całym świecie.

 

Comments

comments

105
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...