string(99) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/10/BARBIE-1200x500.png');"
string(73) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/10/BARBIE-1200x500.png"
Barbie walczy z uprzedzeniami
W wieku około 5 lat dziewczynki tracą wiarę we własne możliwości, zaczynają uważać, że nie mogą wykonywać zawodu, o którym marzą, ani spełniać innych założonych przez siebie celów. To zjawisko określa się jako Dream Gap.
To zjawisko dotyka głównie dziewczynki. Wywołane jest stereotypem kobiety tworzonym przez media i społeczeństwo. Kampania #CloseTheDreamGaps #MożeszByćKimChcesz jest globalnym projektem, mającym na celu walczyć z tym zjawiskiem i pokazać dziewczynkom, że mogą się realizować w każdym zawodzie bez względu na płeć. Twarzą akcji została Barbie.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...