click community rozpoczęło komunikację social media dla Apapat

Informacja Prasowa - 03.11.2016
186

click communicty z komunikacją social media dla Apapat. Renata Kaczoruk ambasadorką kampanii

Agencja click community rozpoczęła komunikację social media dla Apapat, sklepu internetowego oferującego bieliznę światowej marki L`Agent by Agent Provocateur. Ambasadorką kampanii jesień-zima 2016/17, która ruszyła w połowie października, została Renata Kaczoruk. W ciągu zaledwie dwóch tygodni profil zdobył ponad 1600 lajków.

Kobieta w bieliźnie od Apapat jest jak Rihanna w ubraniach Diora. Jest ubrana, ale nie przebrana. To kobieta z klasą, ale i z pazurem. Dla Apapat prowadzimy kampanię wizerunkową na Facebook’u i Instagramie. Kampania ma na celu zdobywanie fanów, tworzenie wartościowego contentu i komunikowanie o asortymencie, w taki sposób, aby wyrazić misję marki. Jest nią pokazanie, że piękną, seksowną bieliznę powinna nosić każda kobieta niezależnie od rozmiaru, czy typu sylwetki, a jednocześnie czuć się w niej wyjątkowo. W Apapat każda z nas znajdzie coś dla siebie. – mówi Roksana Wąż, koordynatorka projektu po stronie agencji click community.

Renata Kaczoruk, modelka, fotomodelka w jesiennej kampanii marki Apapat (L`Agent by Agent Provocateur)

Renata Kaczoruk, modelka, fotomodelka w jesiennej kampanii marki Apapat (L`Agent by Agent Provocateur)

Apapat to miejsce stworzone dla kobiet poszukujących elegancji i wygody. Bielizna i stroje kąpielowe marki L`Agent by Agent Provocateur są podszyte nutą zmysłowości, dzięki czemu kobieta czuje się w nich wyjątkowa. Asortyment powstaje z najwyższej klasy materiałów. Dodatkowo aż 90% bielizny można modyfikować wedle własnych upodobań, np. zmienić kolor kokardki, dodać push up, czy zmniejszyć obwód. Apapat konkuruje z takimi markami jak Intimmissimi, Calzedonia czy Triumph, które od lat budują swoją pozycję na rynku. Aktualnie kanał dystrybucji bielizny to dwa sklepy stacjonarne w Warszawie i sklep internetowy Apapat.com działający 24h/7 dni w tygodniu. Ambasadorkami marki są światowej sławy siostry Penelope i Monica Cruz.

click community znalazło wspólny język komunikacji z Apapat, a efekty pracy agencji social media, prowadzącej ich kampanię wizerunkową w mediach społecznościowych, można już obserwować na profilu marki.

Comments

comments

186
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...