Jutro Veturilo wystartuje w całkiem nowej formule. Reklamodawcą Citi Handlowy

Informacja Prasowa - 28.02.2017
118

W tegorocznej edycji Veturilo reklamodawcą Citi Handlowy

1 marca startuje kolejny sezon rowerów miejskich Veturilo. W Warszawie rowery są obrandowane logotypem Citi Handlowego.

Z początkiem marca rozpocznie się wyjątkowy sezon dla rowerzystów miejskich w Warszawie. Już od momentu inauguracji Veturilo będzie jeszcze większe niż dotychczas – obejmie 316 stacji i 4 660 rowerów. Rozbudowana została sieć rowerów dziecięcych – do 6 lokalizacji i 60 jednośladów dla najmłodszych, a liczba tandemów wzrosła do 45 sztuk. Veturilo powiększyło się głównie na Pradze Północ oraz Południe, w Śródmieściu, na Woli oraz na Ochocie – tam powstało najwięcej nowych stacji.

Na warszawskich rowerach miejskich widać reklamy banku Citi Handlowego. To zdjęcie wykonaliśmy w Miasteczku Wilanów.

FullSizeRender.jak-zmniejszyc-fotke_pl

Veturilo zostało uruchomione 1 sierpnia 2012 roku. Od tego czasu 445 495 zarejestrowanych rowerzystów dokonało już 7 919 556 wynajmów. W sezonie 2016 (od 1 marca do 30 listopada) użytkownicy skorzystali z Warszawskiego Roweru Publicznego aż 1 866 423 razy. Równocześnie grono użytkowników powiększyło się o 70 771 osób.

Źródło: Nextbike.pl

Comments

comments

118
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...