Ciiii… nie słychać Cię! – Inspirująca akcja społeczna marki PelviFly

Informacja Prasowa - 23.06.2021
87

Ciiii… nie słychać Cię! – Inspirująca akcja społeczna marki PelviFly

Ciiii… nie słychać Cię! – Inspirująca akcja społeczna marki PelviFly

Angażująca, zauważalna i… skuteczna! Taka jest nowa kampania marki PelviFly „Ciii… nie słychać Cię!”. PelviFly po raz kolejny porusza niezwykle ważny temat i uświadamia Polki, jak istotne jest dbanie o mięśnie dna miednicy – w każdym wieku.

Urządzenie PelviFly umożliwia skuteczny i bezpieczny trening mięśni dna miednicy. Przy projekcie pracuje cały zespół świetnych specjalistów i fizjoterapeutów, którzy czuwają nad powodzeniem ćwiczeń i służą pomocą w każdym przypadku. PeviFly to rozwiązanie zaprojektowane przez kobiety dla kobiet – by wspierać, uświadamiać i pomagać!

Nie słychać Cię!

PelviFly stwarza angażującą akcję społeczną, o oryginalnej nazwie „Ciii… nie słychać Cię!” – we współpracy z dziesięcioma zasięgowymi influencerkami. Każda z nich publikuje na swoim profilu na Instagramie niemą relację – poruszają ustami, lecz nie było słychać, co mówią. To intryguje ich followersów, którzy dzięki temu dowiadują się, co jest powodem niecodziennej publikacji.

Cisza wybrzmiała najgłośniej

Po kilkunastu godzinach influencerki przyznają się, że jest to zamierzone działanie – zwracają uwagę, że żadna kobieta nie powinna wstydzić się mówić o swoim zdrowiu, bo wyciszanie tematu to pozbawianie się szansy na lepsze życie! Zaangażowane influencerki opowiadają, że kobiety nie muszą cierpieć z powodu bolesnych menstruacji czy czuć dyskomfortu przez nietrzymanie moczu. Dzięki możliwości ćwiczeń z PelviFly można cieszyć się osiągnięciami fizjoterapii uroginekologicznej nawet u siebie w domu – wygodnie, skutecznie i bezpiecznie.

Misja i przekaz

Cała akcja miała charakter edukacyjny i uświadamiający. Cieszy się dużym uznaniem wśród kobiet, które wspólnie uznają, że ćwiczenie mięśni dna miednicy nie powinno być tabu i powinniśmy głośno mówić o kwestiach zdrowotnych. Jaki jest cel? PelviFly chce edukować, wspierać i pomagać. Z tego powodu część dochodów z akcji będzie przeznaczona na działania prowadzące do zapewnienia kobietom w Polsce większej dostępności do rehabilitacji uroginekologicznej po porodzie.

PelviFly wierzy, że wspieranie i koordynacja działań środowisk prokobiecych przyczynia się do wprowadzenia zmian w legislacji systemu opieki zdrowotnej, wzorując się na istniejących już rozwiązaniach dla młodych mam w innych krajach, a profilaktyka i leczenie dysfunkcji dna miednicy stanie się bardziej powszechne.

Comments

comments

87
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...