Christophe Rabatel nowym dyrektorem generalnym Carrefour Polska

Informacja Prasowa - 02.07.2018
126

Christophe Rabatel nowym dyrektorem generalnym Carrefour Polska

1 lipca 2018 roku stanowisko dyrektora generalnego Carrefour Polska objął Christophe Rabatel.

lipca 2018 roku stanowisko dyrektora generalnego Carrefour Polska objął Christophe Rabatel.  Christophe Rabatel to menedżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarach finansów i handlu. Karierę zawodową rozpoczął w 1995 roku w Deloitte, pracując w oddziałach w Paryżu i Montrealu.  Z Grupą Carrefour związany jest od 14 lat. Dołączył do Grupy Carrefour jako dyrektor kontrolingu na Europę. W latach 2006 – 2009 zajmował stanowisko dyrektora finansowego i administracyjnego oraz członka Zarządu Carrefour w Turcji. Następnie odpowiadał za finanse, ekspansję i organizację supermarketów Carrefour Market we Francji.  W kolejnych latach zdobywał doświadczenie operacyjne w segmencie sklepów convenience we Francji jako dyrektor regionalny. Od marca 2015 do chwili obecnej pełnił funkcję dyrektora wykonawczego sklepów convenience i Cash and Carry.  Christophe Rabatel posiada dyplom Institut Commercial w Nancy oraz tytuł MBA zdobyty na Uniwersytecie Indiana w Pensylwanii w 1994 roku.  O Carrefour      Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.  Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).  Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Christophe Rabatel to menedżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarach finansów i handlu. Karierę zawodową rozpoczął w 1995 roku w Deloitte, pracując w oddziałach w Paryżu i Montrealu.

Z Grupą Carrefour związany jest od 14 lat. Dołączył do Grupy Carrefour jako dyrektor kontrolingu na Europę. W latach 2006 – 2009 zajmował stanowisko dyrektora finansowego i administracyjnego oraz członka Zarządu Carrefour w Turcji. Następnie odpowiadał za finanse, ekspansję i organizację supermarketów Carrefour Market we Francji.

W kolejnych latach zdobywał doświadczenie operacyjne w segmencie sklepów convenience we Francji jako dyrektor regionalny. Od marca 2015 do chwili obecnej pełnił funkcję dyrektora wykonawczego sklepów convenience i Cash and Carry.

Christophe Rabatel posiada dyplom Institut Commercial w Nancy oraz tytuł MBA zdobyty na Uniwersytecie Indiana w Pensylwanii w 1994 roku.

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

Comments

comments

126
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...