Chimney zdecydowanie zmienia swój zespół i ofertę

Informacja Prasowa - 20.10.2016
174

Chimney Poland z początkiem miesiąca wprowadził zmiany personalne i na nowo ułożył swój profil

Istniejąca kilkanaście lat na rynku spółka oferuje współpracę z trzema działami – Commercial, Feature & Television oraz Content. W przeciągu kilku tygodni zostanie otwarte drugie biuro firmy w centrum Warszawy.

Po rozstaniu z Pawłem Miłkowskim, realizacją nowego modelu działalności zajmie się pełniący obowiązki Dyrektora Zarządzającego Marcin Drabiński.

Na czele działu Commercial stanie Maja Grudzińska, nowa postać w spółce. Szefem działu Feature & Television została Zuzanna Hencz ze spółką związana od roku, natomiast działem Content kierować będzie Adam Dąbkowski.

Zaangażowany we wspieranie polskiego kierownictwa pozostanie CEO Grupy Chimney Michał Kalinowski.

Przez ostatnie lata podjęliśmy niejedną błędną decyzję, ale wierzę w sukces. Stawiam na pracowitych, doświadczonych, pełnych pasji ludzi z sukcesami na koncie – komentuje.

Ludzie

Marcin Drabiński z Chimney’em związany jest od ponad dekady. Przez ostatnie lata jako Head of VFX & 3D wraz z zespołem Chimney Group skupiał się na projektach zagranicznych, pracując zarówno nad projektami fabularnymi jak i reklamowymi m.in. dla takich marek jak Sony, Chevrollet, Porshe, BMW, KIA, AUDI. W bieżącym roku debiutował również jako reżyser animacji, docenionej brązem KTR.

Maja Grudzińska zaczynała swoją karierę jako kierownik produkcji seriali i programów telewizyjnych. Następnie, przez prawie cztery lata była szefem produkcji w brytyjskiej firmie Breakthru Films. Miała też okazję współpracować przy produkcji amerykańskiego reality show „The Amazing Race”, dla stacji CBS. Później, jako Producent, współpracowała z firmą Mojotribe i Yakumama, głównie przy projektach reklamowych. Była współzałożycielka i były dyrektor zarządzający postprodukcyjnego studia Miło.

Zuzanna Hencz zaczynała swoją pracę jako drugi kierownik produkcji i kierownik produkcji przy długo i krótkometrażowych filmach fabularnych, później zaś rozwijając projekty wielu polskich reżyserów. Pracowała z takimi twórcami jak Tomasz Wasilewski („Płynące wieżowce”), Anna Jadowska („Wild roses”), czy Marcin Wrona („Chrzest”, „Demon”). Od 2014 wspólnie z reżyserem rozwijała jego własną spółkę Magnet Man Film, której obecnie jest wspólniczką.

Adam Dąbkowski – Producent i Kierownik Produkcji. Od siedmiu lat związany z branżą filmową, a od pięciu lat w produkcji filmów reklamowych. Wcześniej współpracował m.in. z Flotą Filmową, Muchas Gracias i Agencją Artgraph. Wyprodukował prawie 50 filmów reklamowych.Przywiązuję wielką wagę do szczegółów na każdym etapie produkcji, co bezpośrednio przekłada się na jakość spotów.

wm_chimney_4x

Oferta

Commercial

Działający na rynku od 18 lat dział Commercial niezmiennie oferuje usługi post-produkcyjne w pełnym zakresie.

Dodatkowo wyróżnia nas unikalna na polskim rynku możliwość korzystania z artystów zatrudnionych we wszystkich oddziałach Grupy – mówi Marcin Drabiński.

Feature and Television

Dział fabularny skupi swoje działania na polskich produkcjach oraz koprodukcjach międzynarodowych z polskim udziałem.

Wciąż powiększający się i rozwijający zespół ostatnie lata poświęcił produkcjom zagranicznym, takim jak „Good kill”, „The Zero Theorem” czy mający premierę w przyszłym roku „The Coldest City” z Charlize Theron w roli głównej. Doświadczenie zespołu przy tych projektach oraz umiejętność kooperacji z ponad dziesięcioma oddziałami grupy, gwarantuje współpracę na najwyższym poziomie, z polskimi producentami coraz bardziej otwartymi również na międzynarodowe koprodukcje, ale i tymi działającymi lokalnie.

W ofercie Chimney’a znajduje się pełna usługa post-produkcyjna, od montażu, przez DI i korekcję barwną, po efekty specjalne, zachęcając do współpracy już na etapie developementu. Powrót na polski rynek spółka zaczyna głośnym filmem „Pokot” w reż. Agnieszki Holland. Trwają też prace nad kolejnymi projektami polskich reżyserów.

W ofercie telewizyjnej zaś znaleźć można pełne opracowanie ramówek, programów, coraz bardziej atrakcyjnych polskich seriali, oraz np. serii dokumentalnych. Oba działy – fabularny i telewizyjny – łączy rozwijany przez spółkę projekt pełnometrażowego fabularnego filmu dla dzieci.

Content

Budowany od roku i dziś prężnie działający dział Content, specjalizuje się w działaniach digital marketingowych, ze szczególnym naciskiem na komunikację video. Chimney dostarcza kompletne rozwiązania realizujące cele biznesowe klientów – od strategii, przez kreację, po dystrybucję contentu. Zadaniem działu jest łączyć storytelling, animację, produkcję video i digital marketing, tworząc content dla social mediów czy stron internetowych.

Oferta skierowana jest zarówno do małych firm, jak i tych największych klientów końcowych.

Chimney zaprasza na nowo otwartą polską stronę www.chimney.pl oraz www.chimneygroup.com

Comments

comments

174
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...