Change Serviceplan z lokalną kampanią antysmogowego filtra powietrza BMW

Informacja Prasowa - 12.01.2018
220

Change Serviceplan z lokalną kampanią antysmogowego filtra powietrza BMW

W odpowiedzi na narastający w Polsce problem ze smogiem, agencja Change Serviceplan należąca do Group One przygotowała specjalnie na lokalny rynek kampanię reklamową antysmogowego filtra powietrza BMW. Jej celem jest pokazanie, że marka BMW przyłącza się do walki ze smogiem – wprowadzając nowy filtr dostarcza konsumentom radości z lepszej jakości powietrza, ale także wspiera zrównoważony rozwój i dba o środowisko. Do zadań agencji należało opracowanie strategii kampanii oraz poszczególnych kreacji.

BMW, wiodąca marka dostarczająca innowacyjne rozwiązania w dziedzinie elektromobilności branży motoryzacyjnej mocno stawia na zrównoważony rozwój. Tylko w 2017 roku wprowadziła na rynek ponad 100 000 pojazdów z napędem elektrycznym. W ofercie ma także silniki wysokoprężne z najnowocześniejszą technologią Euro 6 zmniejszającą emisję CO2. BMW dokłada wszelkich starań, aby zostać najbardziej innowacyjną i zrównoważoną firmą w branży motoryzacyjnej, tworząc wartość dodaną zarówno dla środowiska jak i społeczeństwa.

Zrównoważony rozwój to część nas tak samo jak radość z jazdy. Wraz z BMW i jako pierwszy producent w Niemczech jednoznacznie weszliśmy na drogę elektrycznej mobilności – powiedział Prezes Zarządu BMW AG, Harald Krüger. Jesteśmy przekonani, że mobilność przyszłości, przy całej emocjonalnej stronie i przy radości z jazdy, może być tylko mobilnością zrównoważoną. Idziemy tą drogą konsekwentnie i z maksymalną prędkością. Żaden z liczących się konkurentów nie ma w tej chwili tak wielu zelektryfikowanych samochodów na drogach jak my.

Kierując się troską o swoich pasażerów, BMW wyznacza kolejne nowe standardy – marka wprowadziła właśnie najlepszy na rynku filtr antysmogowy BMW Fine Dust Filter. Dzięki rewolucyjnej, potwierdzonej przez badania technice filtrowania (PM 10 do 99,5%, PM 2,5 do 70%) szkodliwe cząstki wewnątrz auta zostają ograniczone do absolutnego minimum, a pasażerowie mogą cieszyć się czystym powietrzem.

Kampania „Czysta radość z jazdy”

Chcąc odpowiedzieć na narastający problem smogu w Polsce, marka BMW zaprezentowała nową lokalna kampanię. Jej przygotowanie powierzyła agencji Change Serviceplan, która należy do Group One. Głównym hasłem kampanii jest „Czysta radość z jazdy”, a wśród jej celów, oprócz wsparcia sprzedażowego nowego produktu, wymienić można budowanie wizerunku brandu, który wspiera zrównoważony rozwój i dba o środowisko.

Agencja Change Serviceplan jest autorem strategii oraz kreacji kampanii. To pierwsza tak duża, w 100% zrealizowana lokalnie produkcja w ramach współpracy agencji z BMW. Kampania jest prowadzona w social mediach. Powstały w jej ramach spot wyreżyserował Szymon Pawlik. Autorem zdjęć jest Kajetan Plis a muzykę skomponował polski producent muzyczny Duit. Produkcją zajęło się studio Papaya Films. Spot wideo jest emitowany w internecie od 11 stycznia 2018 r.

Comments

comments

220
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...