Change Serviceplan wdraża kampanię BMW serii 3 na rynkach Europy Wschodniej

Informacja Prasowa - 12.03.2019
22

Change Serviceplan wdraża kampanię BMW serii 3 na rynkach Europy Wschodniej

Change Serviceplan wdraża kampanię BMW serii 3  na rynkach Europy Wschodniej

Agencja Change Serviceplan, należąca do największej polskiej niezależnej grupy reklamowej Group One, rozszerza współpracę z BMW i rusza z kampanią launchującą nowy model BMW serii 3 na 9 rynkach Europy środkowo-wschodniej. Agencja odpowiada za adaptację i produkcję kampanii “Zawsze na prowadzeniu” na rynku lokalnym oraz za jej produkcję na rynki: Austrii, Czech, Słowacji, Słowenii, Grecji, Rumunii, Węgier i Bułgarii.

Szeroko zakrojona kampania launchująca nowy model BMW serii 3 (7 generacja jednego z najbardziej popularnych modeli BMW) jest realizowana w TV, OOH, online, na kanałach social media oraz w salonach sprzedaży. Kreacja jest adaptacją centralnej kampanii przygotowanej przez agencję Serviceplan. Change Serviceplan, jako wiodąca agencja BMW w Polsce, przygotował jej adaptację w pełnym zakresie na 9 rynków.

“Po 2 latach lokalnej pracy dla BMW, rozszerzamy nasze działania. Wskakujemy na poziom regionalny, co jest dla nas wyzwaniem, ale przede wszystkich docenieniem i potwierdzeniem naszych kompetencji, związanych z dotychczasową pracą na polskim rynku” – mówi Michał Tyburcy, Business Director Change Serviceplan.

Kreacja z głównym hasłem “Zawsze na prowadzeniu” podkreśla jeszcze bardziej sportowe wrażenia z jazdy, nowy język designu i liczne rozwiązania pozycjonujące siódmą generację flagowego modelu BMW jako wzór klasy Premium. Nowe BMW serii 3 oferuje przełomowe systemy asystujące kierowcy i najbardziej zaawansowane technologie łączności dostępne w BMW. To wszystko powoduje, że model jest w stanie sprostać aspiracjom jego nabywców, którzy zawsze są o krok do przodu przed innymi.

Kampania wystartowała 9 marca wraz z premierą nowego modelu BMW w salonach. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=alQ1_ncJjIw&feature=youtu.be

Comments

comments

22
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...