Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022

Informacja Prasowa - 31.05.2022
161

Effie Awards 2022 - 190 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych

Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022

Prezes zarządu mBank pokieruje pracami Jury Effie Awards 2022 w skład, którego weszło ponad 190 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na dwanaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.

To dla mnie ogromna przyjemność, że mogę stanąć na czele Jury tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland. Czuję się wyróżniony tym bardziej, że jestem dopiero drugim przedstawicielem banku w tej roli w całej historii polskiej edycji. Banki jako dostawcy coraz bardziej wystandaryzowanych usług finansowych od lat stawiają na marketing i efektywną komunikację. Nasza aktywność w tej dziedzinie z roku na rok rośnie.  Dla mnie osobiście będzie to szansa, aby bliżej zapoznać się z rynkowymi trendami skutecznej komunikacji marketingowej także poza branżą bankową. – podsumował Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBank.

mBank to jeden z liderów w swojej branży, który pod skrzydłami Prezesa Stypułkowskiego od niemal 12 lat konsekwentnie realizuje strategię innowacyjności. Ta współpraca jest dla nas ważna z kilku powodów. Przede wszystkim przedstawiciele marki mBank od wielu lat mają swój bezcenny wkład w dialog branżowy, prace nad Białą Księgą, a wreszcie nad projektem badań jednoźródłowych. Z perspektywy organizatora Effie Awards, które od dawna jest projektem daleko wykraczającym poza zmagania konkursowe, ważne jest budowanie relacji z partnerami wyznaczającymi kierunki na rynku komunikacji marketingowej. Dzięki temu, poprzez projekt Effie dajemy branży narzędzie edukacyjne, platformę wymiany doświadczeń, ścierania się poglądów i wyznaczania standardów marketingu. Niezmiernie cieszę się, że do grona Przewodniczących dołączyła tak doświadczona i znamienita postać. Z dużą ciekawością będę wyczekiwał tegorocznych obrad. – powiedział Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Cezary Stypułkowski, oprócz roli Przewodniczącego Jury, będzie także przewodził obradom Grupy XI oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.

2021 był rokiem powrotu do nowej postcovidowej normalności. Digitalizacja naszego codziennego życia postępuje w szybkim tempie, praca zdalna zagościła na stałe w wielu firmach, sukcesywnie rośnie rynek
e-zakupów. Klienci bardzo intensywnie konsumują media, zwłaszcza online. To wszystko do pewnego stopnia sprzyjało marketerom, ale też konkurencja na rynku zaostrzyła się praktycznie w każdym segmencie. Spodziewam się zatem bardzo ciekawych, kreatywnych i – przede wszystkim – efektywnych kampanii
w tegorocznej edycji Effie Awards Poland
. – podkreślił prezes zarządu mBank.

W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród ok. 300 kandydatur, dokonał Komitet Organizacyjny konkursu poprzez głosowanie online (wyłaniając short listę), a następnie
w formie dyskusji. Po zatwierdzeniu ponad 190-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich, którym przewodniczą:

  • GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
    Piotr Chęcielewski, Marketing Director Beverages, Hortex
  • GRUPA II: Medicines & Supplements, Silver, Beauty & Care
    Adam Nitecki, General Manager Consumer Products Division Polska i Kraje Bałtyckie, L’Oreal
  • GRUPA III: Gaming & Esport, Culture & Entertainment, Young Audience
    Jakub Kossut, CEO, MediaCom
  • GRUPA IV: B2B, Finance, Service
    Jerzy Hołub, CMO, Mastercard
  • GRUPA V: Consumer Goods, Green Solutions, Mobility
    Michał Kazimierczak,
    Strategy Director & Partner, Grupa Heart&Brain
  • GRUPA VI: COMMERCE, RETAIL
    Katarzyna Piwowarczyk, Marketing Director, IKEA
  • GRUPA VII: LAUNCH/RELAUNCH, LONG TERM
    Jacek Bielarz, Marketing Director Food, Grupa Maspex
  • GRUPA VIII: PR & EMPLOYER BRANDING, PARTNERSHIP, SMART BUDGET
    Michał Rutkowski, Dyrektor Zarządzający, K2 Create
  • GRUPA IX: ESG INFLUENCE, EQUALITY, NON-PROFIT&PUBLIC SERVICE
    Dorota Natalia Haller, Marketing, Communications and E-commerce Director (CMO), Huawei Consumer Business Group
  • GRUPA X: BRAND EXPERIENCE, BRANDED CONTENT, SOCIAL MEDIA DRIVEN
    Adam Nowakowski, Creative Agency Partner, Meta
  • GRUPA XI: MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS
    Cezary Stypułkowski, Prezes Zarządu, mBank
  • GRUPA XII: REACT & DEFEND
    Agnieszka Gozdek, Strategy Director & Partner, 180heartbeats Jung v. Matt

 

WAŻNE TERMINY: 

Zgłoszenia:

  • II termin: 17.05. – 06.06.2022 r.
  • III termin: 07.06. – 27.06.2022 r.
  • IV termin: 28.06. – 11.07.2022 r.

Gala: 08.11.2022 r. Teatr Wielki – Opera Narodowa w Warszawie

Szczegóły na https://awards.effie.pl/  

Comments

comments

161
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...