Centra handlowe Pasaż Tesco przedstawiają Ambasadorów swojej kampanii – zostali nimi Paulina Krupińska, Małgorzata Rozenek-Majdan i Mateusz Gessler.

Informacja Prasowa - 01.09.2017
183

Centra handlowe Pasaż Tesco przedstawiają Ambasadorów swojej kampanii – zostali nimi Paulina Krupińska, Małgorzata Rozenek-Majdan i Mateusz Gessler.

1 września pod hasłem „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki” wystartowała kampania wizerunkowa Pasaży Tesco z udziałem gwiazd. Krupińska, Rozenek-Majdan oraz Gessler mają za zadanie przybliżyć nowe oblicze brandu oraz zachęcić do zakupów w sklepach i punktach usługowych tej sieci.

Koncepcja kreatywna oraz hasło nawiązują do strategii marki, która zakłada, że centra handlowe Pasaż Tesco są zawsze blisko swoich klientów – ze względu na lokalizację oraz kompleksową ofertę zakupową (w Pasażach Tesco można zaopatrzyć się w ubrania znanych marek, dorobić klucze, oddać pranie, czy wypić kawę ze znajomymi i przyjaciółmi). Każda z 3 zaproszonych gwiazd odpowiada za dany obszar, w ramach którego będzie doradzać klientom Pasaży. Porady gwiazd będą publikowane na stronie internetowej www.pasaztesco.pl, Instagramie @pasaztesco oraz w książce, która będzie dostępna wyłącznie dla klientów sieci w kolejnym etapie kampanii.

Paulina Krupińska jest ekspertem w dziedzinie mody i urody, Małgorzata Rozenek-Majdan będzie podpowiadać jak ładniej i łatwiej prowadzić dom, a Mateusz Gessler oprócz porad kulinarnych doradzi jak miło spędzić wolny czas z przyjaciółmi.

Kampania obejmuje radio, internet, outdoor, reklamy w prasie oraz w punktach sprzedaży – na terenie 22 głównych Pasaży Tesco oraz eventy specjalne. Celem kampanii jest upgrage wizerunku sieci oraz wzrost footfall.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Garden of Words, media zaplanował dom mediowy Initiative. Działania potrwają do marca 2018 roku.

Comments

comments

183
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...