CEE Digital Alliance – najlepsze agencje digital marketingu razem pod nową marką

Informacja Prasowa - 19.11.2019
16

CEE Digital Alliance - najlepsze agencje digital marketingu razem pod nową marką

Założony przez polską agencję Bluerank sojusz wiodących agencji marketingu internetowego z Europy Środkowo-Wschodniej – do tej pory znany jako BlueAlliance – umacnia pozycję i rozpoczyna działalność pod nową marką: CEE Digital Alliance.

BlueAlliance, grupa agencji partnerskich Google Premier Partner przechodzi rebranding. Zmiana odzwierciedla rozwój sojuszu i realizację planu przekształcenia go w podmiot prawny. Nowa nazwa – CEE Digital Alliance – podkreśla najważniejszą siłę sojuszu, którą jest 15 niezależnych, najlepszych agencji digital marketing, które są w stanie świadczyć usługi dla Klientów z całej Środkowej i Wschodniej Europy.

Ważny krok milowy w usługach digital jest powiązany ze strategią międzynarodowej ekspansji. Oferowanie usług ponad granicami, na wielu rynkach Europy, to dziś „punkt obowiązkowy” w planie rozwoju biznesu. CEE Digital Alliance pomaga budować relacje i wymieniać doświadczenia pomiędzy najlepszymi agencjami digital marketingu w regionie CEE, na czym skorzystają nasi Klienci w ramach rozwoju ich biznesu transgranicznego – Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający Bluerank i założyciel CEEDA.

Od początku działania, czyli od dwóch lat, sojusz powiększył się z 9. do 15. członków, utrzymując bardzo wysokie standardy jakości. Głównym celem partnerstwa jest wsparcie Klientów w rozwoju i ekspansji na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Współpraca daje świetne rezultaty. Najlepsze wsparcie mogą bowiem zaoferować lokalni eksperci, agencje, które doskonale znają regionalny rynek. To one mają dostęp do szczegółowych analiz i charakterystyk rynkowych, rozumieją mieszkańców i precyzyjniej potrafią określić ich konsumenckie preferencje. Dzięki temu istnieje możliwość wdrażania działań marketingu cyfrowego uszytego na miarę, dopasowanego do regionalnych preferencji i zwyczajów. A to z kolei zapewnia Klientom CEEDA osiąganie optymalnych wyników i wyższych zwrotów z inwestycji.
Jednocześnie etos marki zawsze opierał się na zaufaniu, wiarygodności i wiedzy, co przyczynia się do zwiększającej się liczby międzynarodowych projektów, takich jak: Adesa, Bolf, eobuwie.
Co sojusz oznacza dla Polskich Klientów?

Największe korzyści, to zrozumienie lokalnych oczekiwań konsumentów na zróżnicowanych rynkach europejskich, wykorzystanie lokalnych zdarzeń i zjawisk do działań Real Time Marketing oraz bardziej optymalny i skuteczny performance marketing – Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający Bluerank i założyciel CEEDA.

CEEDA oferuje zintegrowane produkty pod wspólnymi działaniami marketingowymi: search engine optimisation (SEO), reklama online, marketing w mediach społecznościowych, content marketing. Jednocześnie, oprócz wiedzy w zakresie digital marketingu, zapewnia biegłość językową w krajach takich jak: Bułgaria, Chorwacja, Czechy, region DACH, Grecja, Węgry, Polska, Rumunia, Słowacja i Słowenia. Partnerzy sojuszu stawiają na intensywną komunikację wewnętrzną, która umożliwia sprawne dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. Prowadzą wymianę pracowników, organizują spotkania specjalistów.

Comments

comments

16
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...