CEBIT 2018: Huawei wprowadza nowe rozwiązanie Smart City

Informacja Prasowa - 18.06.2018
7

CEBIT 2018: Huawei wprowadza nowe rozwiązanie Smart City

Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei zaprezentował platformę Smart City Digital zgodną z koncepcją firmy „Platforma + Ekosystem”. W oparciu o infrastrukturę teleinformatyczną platforma integruje IoT, Big Data, chmurę wideo, system informacji geograficznej (GIS) oraz zasoby komunikacji konwergentnej.

Szybki rozwój urbanizacji wywiera ogromną presję na zarządzanie miastem oraz optymalizację ekosystemów i rozwój przemysłu. Jednak środki do życia ludzi, ochrona środowiska, bezpieczeństwo publiczne, usługi miejskie oraz podsystemy przemysłowe i handlowe są rozproszone. Z pomocą przychodzi tutaj cyfrowa platforma Smart City od Huawei, która redefiniuje architekturę branżową i wykorzystuje Internet oraz technologie IoT do wykrywania, analizowania i integrowania podstawowych informacji o działalności miasta.

Huawei stworzyło zunifikowaną warstwę usługową do zarządzania różnymi zdarzeniami. Takie podejście umożliwia zarządzanie inteligentną infrastrukturą., Współpraca różnych służb pomocywizualizacja działań na terenie miasta oraz skoordynowane reagowanie na sytuacje kryzysowe wspiera nowa koncepcja. Poprzez konwergencję zasobów tradycyjne zarządzanie silosowe, czyli gdy jest ono przekształca się w model zintegrowany, a reaktywne działanie przekształca się w aktywne, co zwiększa precyzję i skuteczność działań.

Rozwiązanie to zostało już z powodzeniem wykorzystane w Chinach, gdzie inteligentne miasta dynamicznie się rozwijają. Dotyczy to m.in. Gaoqing w Szantung, które jest nową wizytówką budownictwa Smart City. Rząd Gaoqing, Huawei i partnerzy współpracowali w celu osiągnięcia celów administracji miejskiej, korzyści dla obywateli i rewitalizacji gospodarczej poprzez cyfrową platformę Huawei Smart City. Wsparli oni współpracę między ponad 20 agencjami, takimi jak agencje bezpieczeństwa publicznego, gospodarki miejskiej i ochrony środowiska, zintegrowali dane z 1000 kamer i 54 biur, a także wymieniali i dzielili się informacjami o wielu zasobach min o 8431 wskaźnikach informacyjnych. System komunikacji konwergentnej eLTE umożliwił z kolei wizualizację działań wielu agencji, a także pozwolił zwiększyć skuteczność zapewniania porządku publicznego o 150% oraz konwergencję danych, wideo, map i informacji o IoT.

Comments

comments

7
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...