CCC wybrało H2O Creative do globalnej obsługi w Internecie
Marka CCC wybrała H2O Creative. Agencja będzie kompleksowo obsługiwać markę na wszystkich rynkach w obszarze komunikacji internetowej – social media. Obejmuje to współpracę ze środowiskiem e-influencerów, aktywacje konsumenckie oraz kampanie reklamowe. Dotychczas działania online dla marki prowadziły MullenLowe oraz OS3.
H2O Creative zajmie się też tworzeniem treści wideo na ekrany LED, które pojawiły się w sklepach sieci w ramach wprowadzania do nich rozwiązań z dziedziny digital signage. Współpraca rozpoczęła się z początkiem sierpnia po wygranym przetargu.
Pierwsze działania polegają na przygotowaniu globalnej kampanii display na nadchodzący sezon jesienny. Dla branży obuwniczej, obok komunikacji nowych kolekcji, tradycyjnie wiąże się on z akcjami dotyczącymi powrotu do szkoły.
W ramach umowy H2O Creative będzie także obsługiwać kanały CCC w social media. Profile marki na Facebooku i Instagramie łącznie zrzeszają blisko 650 tys. fanów.
– Taka społeczność wymaga nietuzinkowego podejścia. Stąd rozwiązanie, które zostało przyjęte z entuzjazmem przez klienta: oddanie prowadzenia komunikacji na kanałach w ręce pasjonata. Kogoś, kto żyje Internetem i jest jego integralną częścią. Tym kimś jest e-influencer, którego zatrudniliśmy do stałej współpracy. To dość nowatorskie podejście, gdyż na polskim rynku tego typu działania miały zazwyczaj charakter kampanijny, a nie permanentny – tłumaczy Michał Tomaszuk, CEO H2O Creative.
Dodatkowo agencja będzie tworzyć autorskie sesje zdjęciowe na potrzeby komunikacji w powyższych kanałach.