CCC i marka Sprandi z główną nagrodą podczas prestiżowego konkursu Effie Awards

Informacja Prasowa - 10.11.2022
249

Nagrodę przyznano za kampanie marki Sprandi: złotą w kategorii Young Audience oraz srebrną w kategorii Retail.

CCC i marka Sprandi z główną nagrodą podczas prestiżowego konkursu Effie Awards

Grupa CCC została wyróżniona dwiema statuetkami w Effie Awards Poland – jednym z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych, nagradzającym najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe. Nagrodę przyznano za kampanie marki Sprandi: złotą w kategorii Young Audience oraz srebrną w kategorii Retail.

Jury Effie Awards doceniło ubiegłoroczne kampanie marki Sprandi, w których postawiono na wyróżniającą się estetykę lat 90. Ubiegłoroczna kampania zbudowała wizerunek Sprandi, jako streatwearowej i nowoczesnej, przekładając się również na znaczny wzrost jej rozpoznawalności.

Effie Awards to nie tylko największy konkurs marketingowy na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. To również doskonała okazja do wzmocnienia strategicznych kompetencji, spojrzenia z innej, świeżej perspektywy. Jest również szansą na wzajemne inspirowanie się oraz przeglądem najbardziej efektywnych i wyróżniających się kampanii marketingowych na świecie.

Comments

comments

249
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...