Catvertiser w zestawieniu „2017 Social Media Native Advertising Landscape”

Informacja Prasowa - 26.04.2017
229

Catvertiser w zestawieniu „2017 Social Media Native Advertising Landscape”

W kwietniu br. Catvertiser znalazł się w rankingu globalnych narzędzi ułatwiających pracę w branży reklamy internetowej. Zestawienie zostało przygotowane przez redakcję socialmediatoday.com. 

Pomysłodawcą stworzenia mapy globalnych podmiotów, które ułatwiają pracę specjalistów reklamy online, jest Chadd Pollitt – ekspert marketingu internetowego. Jak sam twierdzi, z początkiem roku zauważył potrzebę dostarczenia środowisku marketingowemu podsumowania dotyczącego skutecznych narzędzi usprawniających pracę specjalistów social media. Tak powstała mapa „The 2017 Social Media Native Advertising Landscape”, nad którą pracowała redakcja socialmediatoday.com.

Łącznie w 11 wskazanych kategoriach znalazło się blisko 300 podmiotów. W zestawieniu pojawił się także Catvertiser – autorskie narzędzie z Polski, służące do tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku. Platforma została umieszczona w kategorii narzędzi do zarządzania kampaniami w mediach społecznościowych pośród 36 rozwiązań z całego świata. W tej samej kategorii, obok Catvertisera znalazły się również takie narzędzia, jak: AdEspresso, AdStage, Kenshoo, Qwaya i Upcast.

2017 Social Media Native Advertising Landscape

Comments

comments

229
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...