Casey Neistat spotkał się z fanami w Warszawie

Redakcja PR - 10.12.2018
203

Kolejny gość projektu „100×100”

W piątek 7 grudnia w Warszawie zagościł znany amerykański youtuber i influencer, Casey Neistat. Jego kanał na YouTube subskrybuje ponad 10,6 mln osób. Youtuber największą sławę zyskał dzięki filmowi, w którym leciał pierwszą klasą z Nowego Yorku do Dubaju za 21,6 tysięcy dolarów, wideo miało 25,6 mln odtworzeń.

 

 

Casey jest pasjonatem sportów ekstremalnych, co eksponuje na swoim koncie. Ponadto, robi testy sprzętów elektronicznych i gadżetów w niecodzienny i zaskakujący sposób. Neistat od kilku lat jest autorytetem w świecie influencerów i youtuberów, a jego zdjęcia i filmy są codziennie śledzone przez miliony osób. Podczas swojej wizyty Casey poznał najciekawsze miejsca Warszawy oraz spotkał się z fanami w Warszawskim Centrum Expo XXI.

„Postawiliśmy na swobodną formułę spotkania, bo w taki właśnie sposób Casey Neistat komunikuje się na co dzień z fanami za pośrednictwem swoich kanałów. Chcemy dotrzeć do milionów odbiorców na całym świecie, a jednym z najskuteczniejszych kanałów dotarcia są dziś przede wszystkim media społecznościowe” – mówi Filip Rdesiński, Prezes Zarządu PFN.

Milionowe zasięgi, jakie generują kanały Caseya Neistata, pozwolą pokazać atuty Polski wśród szerokiego grona młodych odbiorców, a on sam będzie kolejnym zagranicznym ambasadorem. Wizyta Youtubera w Polsce jest częścią cieszącego się popularnością projektu „100×100”. Na zaproszenie PFN nasz kraj odwiedzili już m.in. Mika Häkkinen, David Haye i Steve Wozniak.

Comments

comments

203
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...