Carvago.com startuje z kampanią reklamową w TV w Polsce

Informacja Prasowa - 17.01.2022
241

Carvago.com startuje z kampanią reklamową w TV w Polsce

Carvago.com startuje z kampanią reklamową w TV w Polsce

Carvago.com – europejska platforma do zakupu samochodów używanych online właśnie wystartowała z telewizyjną kampanią reklamową. To pierwsza promocja marki w TV w Polsce.

Carvago.com postawiło na 30-sekundowe spoty, emitowane podczas sobotniego konkursu drużynowego Pucharu Świata w Zakopanem. Ich bohaterem jest mężczyzna w średnim wieku, który w lekki sposób opowiada o zaletach zakupu używanego samochodu online na platformie. Kampania reklamowa obejmuje stację TVP 1.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=VatCma9T_c8

Carvago.com – pierwszy w Europie dealer samochodów używanych, dający klientom możliwość zakupu pojazdu w 100% drogą online, oferujący dodatkowe finansowanie, ubezpieczenie, przedłużoną gwarancję do 3 lat oraz transport pojazdu pod drzwi z gwarancją czasu realizacji do 20 dni roboczych. Carvago oferuje ponad 750 000 wyselekcjonowanych samochodów, nie starszych niż 10 lat i o maksymalnym przebiegu do 150 000 kilometrów. Jako pierwszy dealer sprzedaży samochodów online wprowadził możliwość zwrotu samochodu w ciągu 14 dni od zakupu, bez podania przyczyny. Oprócz sprzedaży detalicznej na rynku B2C, działa również na rynku B2B, gdzie współpracuje z ponad 400 partnerami biznesowymi z 14 krajów Europy. Carvago działa obecnie na 7 rynkach europejskich i planuje dalszą ekspansję w ciągu najbliższych 3 lat.

Więcej informacji na www.carvago.pl / www.carvago.com

CEO Carvago i Prezes Zarządu EAG Jakub Šulta

Jakub Šulta z wykształcenia jest dentystą. Po ukończeniu studiów w 2013 roku założył i uruchomił internetowy supermarket Košík.cz, który dziś należy do Mall Group. W 2018 roku współtworzył grupę inwestycyjną EAG, zajmującą się cyfryzacją sprzedaży samochodów, w której obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu. W 2017 roku założył start-up Carvago.com, który swój oficjalny debiut rynkowy miał jesienią 2020 roku w Czechach. Głównym celem Carvago.com jest fundamentalna zmiana sposobu, w jaki ludzie kupują używane pojazdy w Europie. Jakub Šulta zawodowo pasjonuje się analizą danych i Business Intelligence, dzięki której lubi przekształcać konserwatywne rynki w zwinne modele biznesowe.

Comments

comments

241
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...