Carrefour partnerem Myślenickiego Biegu Ulicznego

Informacja Prasowa - 28.09.2020
53

Carrefour partnerem Myślenickiego Biegu Ulicznego

– Zdrowy tryb życia i właściwa dieta oparta o dobrej jakości produkty to lepsza odporność organizmu, co dziś powinno być dla nas wszystkich szczególnie ważne. W Carrefour od lat promujemy takie podejście do zdrowia i włączamy się w ważne wydarzenia, angażujące lokalne społeczności. Dlatego bardzo się cieszę z inicjatywy Adma Bednarza, franczyzobiorcy Carrefour Market w Myślenicach, który zaproponował nam wspólne wsparcie Myślenickiego Biegu Ulicznego – mówi Wojciech Sypień, dyrektor odpowiedzialny za rozwój supermarketów franczyzowych w Carrefour Polska.

Biegacze mieli zapewnioną na trasie wodę i batoniki energetyczne marki Carrefour. Z kolei na kibiców obserwujących bieg i wspierających zawodników czekała specjalna strefa wypoczynkowa. Było to tym istotniejsze, że zawody były rozciągnięte w czasie, ponieważ ze wzglądów bezpieczeństwa biegacze zostali podzielenie na 5 serii, by jednocześnie na trasie znajdowało się nie więcej niż 250 osób.

Myślenicki Bieg Uliczny wpisuje się w założenia kampanii „Wyścig po zdrowie”, w ramach której Carrefour aktywnie promuje wśród klientów aktywność fizyczną oraz prowadzi edukację na temat zasad zdrowego odżywiania. Kampania jest elementem strategii transformacji żywieniowej, której Carrefour chce się stać światowym liderem, oferując klientom zdrową i bezpieczną żywność wysokiej jakości w przystępnych cenach. Badania naukowe potwierdzają, że wysokiej jakości żywność, wytworzona w sposób zrównoważony lub ekologiczny, pozbawiona sztucznych dodatków, ma pozytywny wpływ na nasze zdrowie.

Carrefour inwestuje w Polsce w rozwój i promocję oferty produktów ekologicznych i lokalnych, poprawia skład produktów marki własnej oraz zachęca klientów do prowadzenia zdrowego stylu życia. W niełatwym czasie pandemii, działania firmy nakierowane są również na zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa i troskę o zdrowie klientów, pracowników i partnerów sieci.

Comments

comments

53
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...