Carlsberg zmienia barwy i rozdaje nagrody fanom piłki nożnej

Informacja Prasowa - 12.10.2020
152

Carlsberg zmienia barwy i rozdaje nagrody fanom piłki nożnej

Carlsberg zmienia barwy i rozdaje nagrody  fanom piłki nożnej

Marka Carlsberg już po raz kolejny zaprasza swoich konsumentów  do udziału w konkursie nawiązującym do wieloletniego partnerstwa  z Liverpool F.C. Do wygrania jest koszulka z podpisami zawodników Klubu, piłki oraz zgrzewki piwa Carlsberg w czerwonych puszkach  z limitowanej serii z designem Liverpool. Konkurs rusza 12 października.

Aby uczcić kolejny rok trwającego od 27 sezonów partnerstwa  z Liverpool F.C. marka Carlsberg przygotowała dla konsumentów limitowaną edycję swojego piwa w wyjątkowych opakowaniach. Carlsberg zmienia w niej swój kultowy zielony kolor na równie kultowe czerwone barwy Klubu. Puszka mistrzów zawiera herb Liverpoolu, podpisy piłkarzy i słowa „1847 onwards” zastąpione słowami „Champions 2020 onwards”.

Marka zaprasza konsumentów do udziału w konkursie  z atrakcyjnymi nagrodami. Aby je zdobyć, należy kupić w sieci Lidl 4 piwa Carlsberg w puszcze z limitowanej edycji Liverpool F.C., zachować paragon, a następnie odpowiedzieć na pytanie
„Z którym zawodnikiem Liverpool F.C. najlepiej świętować zwycięstwo i dlaczego?”. Odpowiedź należy wysłać SMS-em
na nr 70988 wg wzoru: CARLSBERG. NR PARAGONU. TWOJA ODPOWIEDŹ NA PYTANIE lub na stronie WWW.KONKURSCARLSBERG.PL  Konkurs potrwa od 12 do 31 października.

Dla zwycięzców marka przygotowała 10 piłek, 50 zgrzewek piwa Carlsberg  z limitowanym designem Liverpool oraz koszulkę z podpisami zawodników, zapakowaną w dedykowane pudełko LFC wraz z certyfikatem potwierdzającym  jej autentyczność.

Partnerstwo marki Carlsberg z klubem Liverpool jest najdłużej trwającym  w Premier League. Jedną z inicjatyw podejmowanych przez markę dla uczczenia tej współpracy był projekt realizowany w 2019 r. z udziałem piwowarów  i naukowców z Laboratorium Naukowego Carlsberg w Kopenhadze. Specjalnie  dla fanów Liverpool F.C. uwarzyli oni czerwone piwo, przygotowano też czerwoną etykietę i butelkę. Czerwony Carlsberg został stworzony dla uczczenia decyzji legendarnego menedżera klubu, Billa Shankly’ego, o zmianie strojów klubowych na w całości czerwone. Przy podjęciu tej przełomowej decyzji przyświecała
mu myśl, że drużyny w czerwonych barwach wygrywają częściej.

Comments

comments

152
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...