
CARFAX wybiera Clue PR do realizacji działań komunikacyjnych na polskim rynku
Informacja Prasowa - 09.07.2024Za prowadzenie biura prasowego i doradztwo komunikacyjne odpowiadać będzie agencja Clue PR
CARFAX, międzynarodowy dostawca historii samochodów używanych, rozstrzygnął przetarg na bieżącą obsługę PR na polskim rynku. Za prowadzenie biura prasowego i doradztwo komunikacyjne odpowiadać będzie agencja Clue PR, specjalizująca się w obszarze nowych technologii.
CARFAX, firma z 35 -letnim doświadczeniem, jest wiodącym globalnym dostawcą informacji o historii pojazdów dla nabywców samochodów używanych. Misją firmy jest dążenie do jak najbardziej przejrzystego rynku samochodów używanych i wspieranie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. CARFAX świadczy swoje usługi w 24 krajach, a swoim zasięgiem obejmuje Europę, USA i Kanadę. W Polsce działa od 2020 roku.
– Chcemy umacniać świadomość marki CARFAX w Polsce i być dla rynku motoryzacyjnego pierwszym źródłem wiedzy na temat samochodów używanych. Nasz unikalny know-how i zaplecze technologiczne dają nam ku temu pełne podstawy. Bardzo cieszy mnie perspektywa współpracy z zespołem Clue PR, który dobrze rozumie polski rynek automotive – mówi Robert Lewandowski, Dyrektor Rozwoju Biznesu w Polsce w CARFAX Europe.
– Współpraca z CARFAX to dla nas doskonała sposobność do wykorzystania autorskich narzędzi Clue PR, pozwalających na skuteczne łączenie komunikacji opartej na danych z aktualnymi trendami. CARFAX to prawdziwa kopalnia wiedzy. Cieszę się, że będziemy ramię w ramię działać na rzecz zwiększenia transparentności polskiego rynku aut używanych – dodaje Adrian Słojewski, Client Service Director w Clue PR.
Umowa pomiędzy CARFAX a Clue PR obejmuje stałe prowadzenie biura prasowego oraz bieżące doradztwo komunikacyjne. Agencja Clue PR przez 2 lata z rzędu była wymieniana wśród pięciu najbardziej kreatywnych agencji w regionie EMEA w Global Creative Index 2022 i 2023. W bieżącym roku agencja zdobyła m.in. SABRE Awards EMEA i nominacje do IPRA Golden Awards.
Comments
