Capgemini wybrało MJCC do obsługi social mediów w 2019 roku

Jerzy Ciszewski - 14.01.2019
225

Capgemini wybrało MJCC do obsługi social mediów w 2019 roku

Capgemini wybrało MJCC do obsługi social mediów w 2019 roku

Firma Capgemini Polska – jeden z największych zagranicznych inwestorów z sektora nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce – przedłuża współpracę z agencją MJCC w zakresie obsługi kanałów w mediach społecznościowych.

Działania firmy w mediach społecznościowych mają charakter wizerunkowy, ekspercki i koncentrują się na budowaniu silnej marki pracodawcy oraz wykorzystaniu skutecznych praktyk z obszaru employer brandingu. Obejmują aktywności w takich kanałach jak Facebook, LinkedIn, Instagram i Twitter. Agencja odpowiada za strategię obecności Capgemini w social mediach, tworzenie treści, kreację graficzną, prowadzenie kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnych i bieżące doradztwo.

Za projekt po stronie Capgemini odpowiada Dominika Nawrocka, Brand Communication & CSR Manager, a koordynuje Magdalena Katolik, Senior Public Relations & Social Media Specialist. Działaniami po stronie agencji zarządzają: Karina Malec, Social Media & Content Marketing Senior Consultant i Marcin Lubaś, Graphic Designer.

Firmy współpracowały już wcześniej, m.in. podczas tworzenia strategii employer branding Capgemini, przy kampanii „Poczuj miętę do Capgemini” oraz cyklicznych wydarzeń IT [email protected] Capgemini powierzyło MJCC obsługę swoich social mediów w lipcu ub.r., a w styczniu umowa została przedłużona.

***

Firma Capgemini w Polsce zatrudnia obecnie ponad 8400 specjalistów i jest jednym z największych zagranicznych inwestorów z sektora nowoczesnych usług dla biznesu w kraju. Obszarami specjalizacji Capgemini Polska jest doradztwo biznesowe oraz projekty transformacji przedsiębiorstw w oparciu o nowoczesne technologie, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań i infrastruktury IT, oraz rozwój oprogramowania dopasowanego do indywidualnych potrzeb klientów.

MJCC to agencja specjalizująca się w działaniach z obszaru employer branding. Usługi firmy obejmują m.in. badania marki pracodawcy, preferencji kandydatów i zaangażowania pracowników, tworzenie strategii employer branding, a także kompleksowe prowadzenie działań komunikacyjnych związanych z marką pracodawcy. Prowadzone przez nią kampanie były wielokrotnie nagradzane w branżowych konkursach, m.in. Złotych Spinaczach, Sile Przyciągania czy ABSL Diamonds.

Comments

comments

225
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...