Cape Morris zajmie się obsługą komunikacyjną Tullamore D.E.W.

Informacja Prasowa - 26.03.2021
73

Cape Morris zajmie się obsługą komunikacyjną Tullamore D.E.W.

Cape Morris zajmie się obsługą komunikacyjną Tullamore D.E.W.

Agencja Cape Morris wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną whiskey Tullamore D.E.W. Dystrybutorem znanej marki alkoholowej jest CEDC, jeden z wiodących producentów
i dystrybutorów alkoholu w Polsce.

Współpraca między Cape Morris i Tullamore D.E.W rozpoczęła się w marcu 2021 r. Agencja przygotowała dla nowego klienta strategię komunikacji. Ponadto zajmie się obsługą mediów społecznościowych (Facebook) oraz wesprze markę w realizacji okolicznościowych aktywacji.

Decyzja o wyborze Cape Morris jako agencji marketingowej dla Tullamore D.E.W, zapadła po rozstrzygnięciu przetargu, w którym brało udział kilka firm zajmujących się komunikacją.

– O wyborze Cape Morris w głównej mierze zdecydowało doskonałe zrozumienie briefu. Strategia komunikacji zaproponowana przez agencję jest odzwierciedleniem świata marki oraz bardzo dobrym przełożeniem globalnej komunikacji marki na rynek polski. Przedstawione rozwiązania pozwolą nie tylko podkreślić charakter marki, ale także wyróżnić się na tle konkurencji. – komentuje Katarzyna Ożyńska, Junior Brand Manager, grupa CEDC.

Historia marki Tullamore D.E.W. rozpoczęła się w 1829 roku w uroczej miejscowości Tullamore, w samym sercu Irlandii. Lokalizacja destylarni została wybrana nieprzypadkowo. Okolice słynęły z najbardziej żyznych ziem w kraju, których owocem jest najwyższej jakości jęczmień i krystalicznie czysta woda. Na ich bazie tworzona jest jedna z najlepszych whiskey na świecie, która znana jest ze swojej wyjątkowej łagodności i unikalnego charakteru. Każda butelka jest kompozycją najwyższej jakości whiskey – single malt, jęczmiennej, zbożowej. Wyjątkowy smak zapewnia trzykrotna destylacja i minimum trzyletnie leżakowanie w dębowych beczkach.

 

Comments

comments

73
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...