Były szef PR Nexteer Automotive w Europie, Afryce i Ameryce Południowej partnerem w Icon Strategies

Informacja Prasowa - 14.06.2024
131

Nowy partner w Icon Strategies będzie odpowiadał, wspólnie z Michałem Sobiło, założycielem firmy, za doradztwo strategiczne dla klientów agencji

– Piotr Dembiński, odpowiadający wcześniej m.in. za PR w Europie, Afryce i w Ameryce Południowej działającego w branży motoryzacyjnej Nexteer Automotive (były oddział Delphi/General Motors) dołączył do Icon Strategies. W roli partnera będzie współzarządzał agencją.

Nowy partner w Icon Strategies będzie odpowiadał, wspólnie z Michałem Sobiło, założycielem firmy, za doradztwo strategiczne dla klientów agencji. Będzie też czuwał nad rozwojem portfolio agencji, w szczególności w obszarze automotive, a także wesprze zespół w działaniach z zakresu PR korporacyjnego, Public Affairs oraz komunikacji wewnętrznej.

„Piotr to ogromne wzmocnienie zepołu agencji zarówno na poziomie menadżerskim, jak i specjalistycznym. Jego wieloletnie doświadczenie po stronie agencyjnej, jak również in-house w dużej, międzynarodowej korporacji i multikulturowym środowisku idealnie wpisuje się w nasze obecne potrzeby, jak i plany. Z przyjemnością witamy go w zespole, a ja osobiście w gronie zarządzających agencją.” – mówi Michał Sobiło, partner zarządzający i założyciel Icon Strategies.

Piotr Dembiński posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze public relations. Zdobywał je zarówno we współpracy z polskimi, jak i zagranicznymi koncernami z takich branż, jak: motoryzacja, IT, energetyka, nieruchomości, przemysł ciężki czy finanse. Projekty, w które był zaangażowany, nagradzane były trzykrotnie Złotymi Spinaczami Związku Firm Public Relations.

Piotr Dembiński w latach 2014 – 2021 koordynował działania PR na region Europy, Afryki oraz Ameryki Południowej w koncernie Nexteer Automotive (były oddział Delphi, a wcześniej General Motors).

Prowadził także liczne działania z zakresu Public Affairs (m.in. jako członek grupy Governmental Affairs przy stowarzyszeniu CLEPA – największej organizacji wspierającej dostawców motoryzacyjnych, działającej przy Komisji Europejskiej w Brukseli, a także jako członek komisji rewizyjnej Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego oraz Rady Programowej klastra Silesia Automotive & Advanced Manufacturing).

Swoją karierę w branży rozpoczął w agencji Imago PR, w której pracował w latach 2007 – 2014.

Piotr Dembiński prowadził zajęcia z zakresu komunikacji w Akademii WSB, na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz na Uniwersytecie Sląskim.

Jest absolwentem Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim, a także licznych kursów, w tym m.in. akademii liderów The Pacific Institute.

Comments

comments

131
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...