Były rzecznik Zagłębia Lubin powołał agencję marketingu sportowego

Informacja Prasowa - 15.02.2021
35

Były rzecznik Zagłębia Lubin powołał agencję marketingu sportowego

Były rzecznik Zagłębia Lubin powołał agencję marketingu sportowego

Paweł Junory, który w przeszłości pracował między innymi jako szef biura prasowego i rzecznik prasowy grającego w PKO BP Ekstraklasie Zagłębia Lubin, z dniem 12 lutego 2021 roku powołał komunikacyjno-marketingową agencję SportsDev.

Oferuje ona swoim klientom opiekę nad takimi obszarami jak: public relations, social media, media relations, marketing oraz sponsoring. Oferta jest ściśle ukierunkowana i jej odbiorcami mają być jedynie marki sportowe i podmioty zewnętrzne współpracujące lub chcące nawiązać współpracę z markami i ludźmi sportu.

– Decyzja o powołaniu agencji na wzór SportsDev dorastała we mnie w zasadzie od odejścia z Zagłębia Lubin. Cały czas zastanawiałem się jednak nad tym, w którą stronę ten projekt powinien podążyć. Doszedłem do wniosku, że nie ma sensu konkurować z największymi agencjami, które ze względu na solidne zaplecze, mogą realizować zlecenia niemalże dla każdej branży, dlatego swój projekt ukierunkowałem typowo na sport, w którym zarówno ja, jak i współpracujący ze mną konsultanci jesteśmy bardzo mocni. Wiem, że doświadczenie, świeże spojrzenie i tak zwana czutka, która w świecie sportu jest niezwykle istotna, będzie naszą przewagą – powiedział Paweł Junory, CEO agencji SportsDev.

Junory ma 28 lat i z wykształcenia jest dziennikarzem oraz specjalistą ds. wizerunku. Jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego, a praktykę dziennikarską rozpoczął już jako nastolatek w ogólnopolskim portalu iGol.pl. Dotychczas pracował między innymi w zajmującej się importem i hurtową dystrybucją artykułów promocyjnych niemieckiej spółce Inspirion GmbH, gdzie był współodpowiedzialny za Trade Marketing. Zagłębie Lubin nie było jedynym sportowym miejscem pracy Junorego. Zna on futbol także z innej perspektywy, ponieważ jako skaut i menedżer pracował w Kolakowski Football Management – jednej z największych sportowych agencji w Polsce. Doświadczenie zawodowe zdobywał również na stanowisku menedżerskim w pionie operacji DOZ S.A. To spółka, która zarządza marką „DOZ Apteka dbam o zdrowie” – największą siecią aptek w Polsce.

W najbliższych tygodniach SportsDev ma poinformować o dołączeniu wspólników, którzy podobnie jak Junory, mają za sobą doświadczenie w pracy na rzecz klubów i organizacji sportowych.

Comments

comments

35
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...