Była szefowa PR-u Hołowni otwiera butik szkoleniowy

Informacja Prasowa - 27.10.2020
223

Była szefowa PR-u Hołowni otwiera butik szkoleniowy

Była szefowa PR-u Hołowni otwiera butik szkoleniowy

Na rynek szkoleniowy wchodzi butikowa agencja Krystal Point, która uczy komunikacji, wystąpień publicznych i medialnych. Jej założycielką jest Barbara Krysztofczyk, ekspertka ds. wizerunku, wcześniej związana m.in. z kampanią prezydencką Szymona Hołowni, w której pełniła funkcję szefowej PR oraz trenera medialnego.

Nowa agencja oferuje szkolenia w czterech tematach – wystąpienia publiczne, treningi medialne, zarządzanie medialną sytuacją kryzysową oraz storytelling. Założycielka podkreśla, że za każdym razem scenariusze szkoleniowe są projektowane indywidualnie pod kątem specyficznych potrzeb każdego z Klientów. Więcej informacji o szkoleniach: https://krystalpoint.pl/#szkolenia

Krystal Point działa zaledwie od miesiąca, a agencja już zdobyła czterech klientów, z którymi obecnie współpracuje.

Głównym trenerem agencji jest Barbara Krysztofczyk. W zależności od profilu szkolenia mogą być dodatkowo poszerzane o moduły realizowane przez współpracujących z butikiem dziennikarzy telewizyjnych i radiowych, aktorów, logopedów oraz specjalistów ds. stylizacji.

– Chcemy, by Klienci czuli, że możemy zająć się rozwojem ich kompetencji komunikacyjnych oraz budowaniem wizerunku w sposób kompletny. Każdy człowiek ma jakieś talenty komunikacyjne, które są jak kryształy, warte wydobycia. My umiemy je wskazać i sprawić, by świeciły pełnią swoich możliwości. – podkreśla Krysztofczyk, CEO Krystal Pointu.

Barbara Krysztofczyk jest szkoleniowcem z 13-letnią praktyką i strategiem komunikacji z 15-letnim doświadczeniem w PR. Zanim pracowała na rzecz Hołowni, była wieloletnim Prezesem Zarządu agencji Synertime, specjalizującej się w działaniach PR oraz Social Mediach. Koordynowała projekty dla ponad 100 polskich i międzynarodowych podmiotów. Więcej: https://krystalpoint.pl/#barbara

Nazwa „Krystal Point” ma podkreślać, że butik jest punktem, w którym pożądany wizerunek każdego z uczestników szkoleń będzie się szybko i łatwo krystalizował. Jednocześnie nawiązuje ona do nazwiska Krysztofczyk.

Comments

comments

223
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...